• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Bastun är nästan skönare när man vet att elen kostar över 2 spänn!
PXL_20230305_180016009.jpg

Hängt tvätt med 58:an!! Så jävla najs (på riktigt, ingen ironi) att värma huset med ved. 20min duschar när elen kostar flera kronor/kWh, varmt så man svettas inne och för att inte tala om tvätten som torkar blixtsnabbt i rummet med acktankarna och vattenrören. Typ 800c där inne förvisso så nätt och jämnt man själv överlever att hänga tvätt. Men ändå, riktig najs
B9EF4520-3E84-4747-AC8C-B98973E1EFC0.jpeg

Hängt tvätt med 58:an!! Så jävla najs (på riktigt, ingen ironi) att värma huset med ved. 20min duschar när elen kostar flera kronor/kWh, varmt så man svettas inne och för att inte tala om tvätten som torkar blixtsnabbt i rummet med acktankarna och vattenrören. Typ 800c där inne förvisso så nätt och jämnt man själv överlever att hänga tvätt. Men ändå, riktig najs
B9EF4520-3E84-4747-AC8C-B98973E1EFC0.jpeg

Hög igenkänning!
Inte på tvätten, värmen eller eldandet men tröjan däremot! Jag har en likadan "Best Dad Ever"😊

Åter hemma efter en lång resa bland snöovana och försiktiga (bra!) medtrafikanter. Bättre att det tar tid och man kommer fram utan tillbud och olyckor än tvärtom.

C01D1D4E-E3AF-4C1B-88F7-4495E4C5B94C.jpeg

Nu går första kalenderveckan mot sitt slut och imorgon är vi redan inne på dag sex i utmaningen, och tvåsiffrigt innan nästa helg.

Allt har gått bra och jag har till och med medaljerats för min uthållighet. Visst var det kul med Zara och Snåldraken häromåret, men det här toppar nog det. Valle och min KUOE Old Smith. Håll i och håll ut så ses vi imorgon.

29FF0158-3804-49D8-82FB-0DCB0F232F4F.jpeg
E900136B-9E41-4774-8910-14D6F5322EB7.jpeg
DD5F5C1A-5525-4ED3-9533-E1B33A5C93FD.jpeg

Senast ändrad:
Säger hej då till bästa Polen för denna gång och drar hemåt. Vill helst stanna kvar ett tag till men man kan väl inte ha kul jämnt kanske...
Nåväl, hoppas det går bra för er såhär på femte dagen, heja! 💪🏼
FsYCadm.jpg

Idolbild på eder undertecknad som åker hem med rykande färskt PB (och totalt sönderkörda öron, men det var det värt 🤪)
ls5FUYo.jpg

Säger hej då till bästa Polen för denna gång och drar hemåt. Vill helst stanna kvar ett tag till men man kan väl inte ha kul jämnt kanske...
Nåväl, hoppas det går bra för er såhär på femte dagen, heja! 💪🏼
FsYCadm.jpg

Idolbild på eder undertecknad som åker hem med rykande färskt PB (och totalt sönderkörda öron, men det var det värt 🤪)
ls5FUYo.jpg
Vilken tråd det här är, vi har både Batman och Aquaman på samma ställe!

Tillbaka
Topp