Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är en 41a och det blir nog en hel del bilder framöverWow grattis. Magisk tavla på den där! Lite närbilder vill vi se. Kanske en week on the wrist? Skämt åsido, vad är det för storlek? Och när blir det fler närbilder på tavlan?
Inte för att vara den som är den men verkar sitta lite lösenordspostits där under skärmen så du kanske vill croppa om den bilden (även om det är ett trevligt forum så är det på interwebsPrecis köpt på mig några lotter till 10/3.
Inte för att vara den som är den men verkar sitta lite lösenordspostits där under skärmen så du kanske vill croppa om den bilden (även om det är ett trevligt forum så är det på interwebs
3 dagar gammal bild då eller?
#dagfem: En bra dag… tidtagarkomplikationen testad för pastakokning.Utifrån att jag gillar mekaniska urverk, inga sifferindex på urtavlan samt att klockan måste kännas närvarande på handleden kommer årets OWGM-klocka bli…Casio F-91W!
Exponeringsterapi är det nya svarta under OWGM…
Hängt tvätt med 58:an!! Så jävla najs (på riktigt, ingen ironi) att värma huset med ved. 20min duschar när elen kostar flera kronor/kWh, varmt så man svettas inne och för att inte tala om tvätten som torkar blixtsnabbt i rummet med acktankarna och vattenrören. Typ 800c där inne förvisso så nätt och jämnt man själv överlever att hänga tvätt. Men ändå, riktig najs
Helt fel tråd blev det här i… men jag kan ju låtsas delta i OWGSkjortor strukna och väskan packad.
Nu ska vi se ikapp Bäst i test. Trevlig kväll
Incheckning dag 5, Biff Stroganoff nästa!
Större delen har varit positivt Chefen sa "du e så bliven" Han själv är klocknörd och tror inte heller att jag fixar hela månaden. Alla andra kommentarer har varit "fan va cool"
Alle failer dagen før dagen etter de har failet. 100%.Lögn, förbannad lögn och statistik.
De tre typerna av lögn som existerar.
Finns det statistik sedan tidigare år över var i månaden det är mest risk för fail ?
Diagram över fail-procenten över månadens dagar 1-31 ?
Vilken tråd det här är, vi har både Batman och Aquaman på samma ställe!Säger hej då till bästa Polen för denna gång och drar hemåt. Vill helst stanna kvar ett tag till men man kan väl inte ha kul jämnt kanske...
Nåväl, hoppas det går bra för er såhär på femte dagen, heja!
Idolbild på eder undertecknad som åker hem med rykande färskt PB (och totalt sönderkörda öron, men det var det värt )