• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Godmorgon kära OWG-Mars vänner!


Det fick bli denna som första klocka 🤘🏼

481F1281-8E9A-4B8D-8700-6B806F94D05B.jpeg
30C4D6B9-937D-44ED-B1A4-4B5612C4D43C.jpeg
 
Senast ändrad:

Crane

Panerai
Dag 31:
Dags att checka ut, och vi firar med amaretto sour!

Det är alltid en höjdpunkt på året att få köra OWG i mars. Tack alla för många roliga inlägg och bra styrt som vanligt!

@Crane hur firar du och vad blir det för fredagsdrink?

Ses nästa år igen! ⭐️🍻🕺🥳

16F849E2-052A-4D15-99C3-2AD01DD821C0.jpeg
Drinkmästarn 🤌🏼 Vackert! För mig blev det en kortburk till pizzan. Har ingen smickrande bild, men burken kom ifrån Mariestad 😄
 

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Sådär, bytt! Good riddance, Swatch!

Nu ska det iväg och snickras hela dagen. Jag ska också lämna över min surt förvärvade Hamilton till en kompis, tack vare ett fyllelöfte 😓 Men, sagt är sagt – jag använder ju den knappt så skit samma.

IMG20230401085705.jpg


IMG20221116185746.jpg
 

bag

Panerai
Sådär, bytt! Good riddance, Swatch!

Nu ska det iväg och snickras hela dagen. Jag ska också lämna över min surt förvärvade Hamilton till en kompis, tack vare ett fyllelöfte 😓 Men, sagt är sagt – jag använder ju den knappt så skit samma.

IMG20230401085705.jpg


IMG20221116185746.jpg
Vänner är mer värda än klockor. ❤️
Notera att du var med på topp 3 bland mina nominerade för årets nykomling. Tack för roliga inlägg i år och hoppas handen repar sig. 👍🏼
 

Leppe

Panerai
2-Faktor
1 april!
Vill rikta ett stort tack till alla här i tråden som har kämpat lika hårt som jag. Utan er skulle det förmodligen inte varit möjligt.
Ingen vinst för mig i år men det spelar ingen roll. Det viktiga är att min stora dag fick en säck med pengar 👍
Yngsta grabben o jag började dagen med att dra på oss sportstål✌️😀👍
0350F87C-859B-4013-9812-35B1919703B4.jpeg
 

mattiasp

Omega
2-Faktor
Den här är helt ny och har legat och väntat i 10 dagar. Kändes lite konstigt att gå från en 36 mm halvdressare till denna. Nu är det enklare att kasta ett öga på armen. Den senaste månaden har det varit enklare att kolla tiden på telefonen eller datorn. Med det checkar jag ut från OWGM. Vi hörs till nästa gång. Kan man hänga med nästa år som NWG, är det tillåtet?
Edit: jag fick inlägg #8000!
IMG_2068.jpeg
 

SalvadorDali

Rolex
2-Faktor
2022 års OWG March fick jag en utmärkelse som "Årets nykomling" där jag vann min 2023 års OWG-klocka "Söner Legacy K"

Har bestämt mig för att göra min vinst från 2022 till ett vandringspris.

Vandringspriset för Årets Nykomling 2023 har i samarbete med jurymedlemmarna valt att utse:
@KaptenGrinkk

Han skulle få psykbryt enligt sambon, men det var displayen som skapade de största problemen omgående.
Bullen rådfrågades men det som krävdes för att återuppliva den var vibrerande maskiner.
Att bära en gameboyklocka dygnet runt och inte ge upp trots att katten försöker döda dinkan är värdig vinnare av årets nykomling och lycka till i OWG March 2024!
#teamsöner

Grym idé @bag 😍

Grattis @KaptenGrinkk !!!
Otroligt värdig vinnare🥳
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Vad säger ni?!? Är mars över???

Skämtåsido, jag kör på med 58:an några timmar till! Det vankas gtg i eftermiddag och förstå min glädje när jag släpps lös där utan att ha haft något annat på armen sedan februari 🤗 Som kossorna när de släpps ut på vårbetet.
8FD24ABE-6EDC-4D86-A925-49FBA04DB28F.jpeg
 
Topp