• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Då är det måndag igen, ny dag nya möjligheter (eller ny dag nya bekymmer) 😅
20240311_094303.jpg

Då jag hade som nyårslöfte att sluta med godis! Och som jag inte har ätit faktiskt, dock så får jag fortfarande äta glass och fikabröd!

Har varit och handlat på mig lite förmiddagsfika. Hm…har fått dille på dessa torkade Mangos! Synd att skiten kostar 250kr kilot bara!

Men det är FAN klart värt det, dom är Über goda…

IMG_3265.jpeg
IMG_3266.jpeg

Senast ändrad:
Måndag förmiddag, branden i lokala snusfabriken släckt och jag har bytt till svart band.

Fördelar med att handla på Amazon är att det är både billigt och levereras söndag kväll. Nackdelen att det inte framgick eller jag inte såg att sömmen ser grå ut eller iaf väl vit. Men spännet har nu samma färg som klockan.
PXL_20240311_090622719.jpg

Inser att skjortan ser sliten ut och dessutom lite för smal för att klockan skall stanna under. Den kikar fram och vill synas hela tiden...

Kul med NOS-margarin, den där lär bli värd massor framöver!!! Antagligen mer än alla dina klockor! 😉

Nu är jag inte ens med i owg och har inte något bildbevis, men för ett antal år sedan (kan det var 15 till 20) så hittade jag en oöppnad hemlagad sylt från 1976 hos mina föräldrar när jag o min fru hjälpte dem städa ur sitt kylskåp... 😇

Man kanske borde leta reda på någon fin klocka och va med owg2025?
Screenshot_20231111_223233_Chrome.jpg
Skriver man i tråden så är man anmäld. Det är ett bindande avtal. Eller hur @Mic1 ?

Tillbaka
Topp