• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Tack för den tiden @Mic1

996652B8-EB6E-48C5-8028-AC0150087B77.jpeg
Jag hade ändå trott att det var Explorern som skulle få dig att faila 😯

Fixar du ett svepskäl så löser jag resten
@roosterman kanske förtjänar en dag i lugn och ro ändå 😇 Kan inte vara lätt att ha den där gula klockan på sig varje dag

Jag hade ändå trott att det var Explorern som skulle få dig att faila 😯

@roosterman kanske förtjänar en dag i lugn och ro ändå 😇 Kan inte vara lätt att ha den där gula klockan på sig varje dag

Haha! Jag vet - Det blev en plötslig vändning där. Med risk att jag får en till lavett så tycker jag att träningsklockor borde vara tillåtna under OWG-mars 😇

Less nu och vill hem. Åtminstone är måndagen snart avklarad. Sen tråk-tisdag men efter det har man medvind. F.ö riktigt sugen på att köpa en ny panna också. Åtminstone beställt nu firmasläde, tröck på knappen i fredags, estimerad leverans i slutet av mars så det är ju ändå rätt skoj.
IMG_5638.jpeg

Jag var riktigt sen på bollen med mitt förra svar insåg jag ganska fort 😂

Kan dock varmt rekommendera de där klockorna, båda mina ungar har varsin och ingen av dem har lyckats förstöra den ännu - och då ska gudarna veta att de har försökt; både i och ur vatten 😅

Sköna armband är det på dem också 👍
Kanske det är att föredra en GUL, före ett gammalt mekaniskt sportur. Till att börja med.
..Sedan kommer det ju antagligen ändå att finnas ett antal kilo klockor att fördela mellan arvingarna. 😅

Tillbaka
Topp