Dag 11, lunchen den skaaa ner och ledigvecka nummer 2 fortsätter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ja, nåt sånt tror jag kan bli bra. Sedan hade ju faktiskt GUL även tåliga små 10ATM-klockor, det insåg jag nu.Ett sånt här?
![]()
Velcro Micro Ladybug Red
The velcro straps COMFORTABLE Fully adjustable: long enough to put the watch outside your wetsuit, ski-suit… SECURE If you lose one spring bar, the other spring bar still holds the watch in place. Gul velcro straps are not known to cause allergies. EASY TO CHANGE It takes only a few seconds to...gulwatches.com
Det har dem, trevliga som rackare det där.Tack! Ja, nåt sånt tror jag kan bli bra. Sedan hade ju faktiskt GUL även tåliga små 10ATM-klockor, det insåg jag nu.![]()
![]()
Jag är hyggligt säker på att det går att beställa kardborreband från Gul - då iofs med deras branding.Elfte mars...
Ny vecka, nya utmaningar och vabb i personalgruppen. Men jag kan glädjas över att fyraåriga barnbarnet önskar sig en klocka till födelsedagen, för klockan, den kan han.
Var hittar man röda karborreband till en gammal BendixSport?![]()
Jag var riktigt sen på bollen med mitt förra svar insåg jag ganska fortTack! Ja, nåt sånt tror jag kan bli bra. Sedan hade ju faktiskt GUL även tåliga små 10ATM-klockor, det insåg jag nu.![]()
![]()
Jo det klart... Det var ju igår senast......Var det inte lite väl länge sedan du åkte på en smäll nu?![]()
Halvfalskt alarm! Alla 4 däck hade lågt däcktryck enligt bilen, efter lite däckspark tycker jag de kändes hårda så kör nog en kalibrering på att det är rätt tryck…Incheckning innan jobb men ska först ut ur bilen och titta till däcken då den varnade för lågt lufttryck…![]()
Fixar du ett svepskäl så löser jag restenVar det inte lite väl länge sedan du åkte på en smäll nu?![]()