• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Dag 11, lunchen den skaaa ner och ledigvecka nummer 2 fortsätter.

IMG_1656.jpeg

Ett sånt här?
Tack! Ja, nåt sånt tror jag kan bli bra. Sedan hade ju faktiskt GUL även tåliga små 10ATM-klockor, det insåg jag nu. 🤔
Screenshot_20240311-125345_Chrome.jpg

Elfte mars...
Ny vecka, nya utmaningar och vabb i personalgruppen. Men jag kan glädjas över att fyraåriga barnbarnet önskar sig en klocka till födelsedagen, för klockan, den kan han.
Var hittar man röda karborreband till en gammal BendixSport?
PSX_20240311_072625.jpg
Jag är hyggligt säker på att det går att beställa kardborreband från Gul - då iofs med deras branding.

Bra present 🙂👍

Tack! Ja, nåt sånt tror jag kan bli bra. Sedan hade ju faktiskt GUL även tåliga små 10ATM-klockor, det insåg jag nu. 🤔
Screenshot_20240311-125345_Chrome.jpg
Jag var riktigt sen på bollen med mitt förra svar insåg jag ganska fort 😂

Kan dock varmt rekommendera de där klockorna, båda mina ungar har varsin och ingen av dem har lyckats förstöra den ännu - och då ska gudarna veta att de har försökt; både i och ur vatten 😅

Sköna armband är det på dem också 👍

Käckar in från Branäs även idag! Mjölksyran tränger ut ur porerna efter en fyratimmars intensivkurs med 4-åringen idag – men nu skördar man frukterna! Sol! Snö! Luft! (Och en liten liten öl).

Haiku:
Se upp i backen
Om du åker baklänges
Annars är det dumt

1000014013.jpg

Tillbaka
Topp