• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Ute

C0660E10-D2FE-423B-ACD3-242A6A19F5CC.jpeg

Hepåre

872A67B7-9121-4755-BBBE-3F6CAEBC269B.jpeg
Ge på han @Mic1 !!!!!! 😁

@Rikala owg? 🤣🤣🤣
giphy.gif

Har du sett hans klocklådor?
Beg-container-20fot-farger-700x500.jpg

Uhum... 😅

Flyttat om lite, bara en låda ledig nu i skåpet, får väl snart börja använda de tomma lådorna istället kanske?
Har 13 "nya" på väg in, men de skall jag nog lyckas klämma in i befintliga lådor, så fortfarande en helt ledig. 😁

Har allvarligt funderat flera gånger o va med i owgm, det verkar ju vara rätt kul!!! Vet e fasen om jag skulle klara av det dock, kanske en dag lr 2? 🫣🙃

Kanske det är att föredra en GUL, före ett gammalt mekaniskt sportur. Till att börja med.
..Sedan kommer det ju antagligen ändå att finnas ett antal kilo klockor att fördela mellan arvingarna. 😅

Gul e kul! Köp, de är billiga! Band går bra och köpa löst med, har jag gjort flera gånger genom åren...

Härligt när man börjar räkna i kg istf antal klockor man äger, verkar lättare. 😇

Tillbaka
Topp