Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte fyra lotter i dag, men märkte endast med mitt nick, glömde ”4 tickets raffle 3”.Kom ihåg att det är nästan dubbelt så många vinster denna vecka jämfört med normalt (18 mot ca 10 i vanliga fall). Räknar iskallt med att vi kommer upp i 1000 sålda lotter annars kommer det börja flyga vantar![]()
Jajjemen alla inbetalningar blir lotterKöpte fyra lotter i dag, men märkte endast med mitt nick, glömde ”4 tickets raffle 3”.
Kommer jag med?
Såklart, jag utgår från att alla insättningar är för lotter om inget annat står.Köpte fyra lotter i dag, men märkte endast med mitt nick, glömde ”4 tickets raffle 3”.
Kommer jag med?
Ska du inte testa din FXD snart eller? Börjar lessna på att se dig bära 16570 nuIntensiv jobbdag idag. Sen incheckning och en stark dubbel espresso på det.
![]()
![]()
Ska du inte testa din FXD snart eller? Börjar lessna på att se dig bära 16570 nu![]()
Vart ska du sova inatt om man får fråga?Flydde hemmet för att undkomma frestelserna![]()
Idag föll jag... Kunde inte hålla emot trycket längre. För många godingar som bara låg och vänta
![]()
Han har fått smaka vante redan.Tyckte nog det såg ut som @Skeppsta anmälde sig frivilligt.![]()
Se ovan
Kanske det är att föredra en GUL, före ett gammalt mekaniskt sportur. Till att börja med.
..Sedan kommer det ju antagligen ändå att finnas ett antal kilo klockor att fördela mellan arvingarna.![]()
Du är ju så snabb lixomSe ovan
Från 14/2…Du är ju så snabb lixom
Och jag har en gul klocka
![]()
Allt för att hålla dig alert