Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur lätt som helst
![]()
Ser ut som preppingkex juKlart det är lätt med den karaktären som det tjatas om, att spara ett kexpaket man köptes hösten -98 (tillverkat feb-92) det kräver riktig uthållighet och karaktär
(Läs idioti och dumhet)
![]()
Klart det är lätt med den karaktären som det tjatas om, att spara ett kexpaket man köptes hösten -98 (tillverkat feb-92) det kräver riktig uthållighet och karaktär
(Läs idioti och dumhet)
![]()
Ser ut som preppingkex ju![]()
Det känns som att det eventuellt skulle kunna resultera i fler begravningarKöpta i Arboga på Överskottsbolaget hösten -98 för 1kr paketet eftersom dom började bli gamla redan då, jag och Erik köpte en karta dvs 24 paket och åt under 9veckors praktik i Skåneland och Hallandland. Ett sista paket blev ju kvar och sparat till eftervärlden.
Kanske man kan bjuda på det på sin begravning
Vissa fick det braSambon sa att hon saknat mig nu när varit borta över helgen, osäker om det är mig hon saknat eller om hon saknat min endaste uppgift i hushållet, att se till så det alltid är toapapper på toaletten
![]()
![]()
![]()
Din pappa kan sova lugntNattning på G, så passar på att köpa lite fler lotter och bidra till vår fina insamling. Uppmanar alla att göra samma!
![]()
![]()
Man skriver det som kommentar i första fältetHur ser man sitt namn?
![]()
Jaha missade det, får väll se om man kan skramla ihop till ytterligare en donation så man får några lotterMan skriver det som kommentar i första fältet
Kontakta @Berns så löser han detJaha missade det, får väll se om man kan skramla ihop till ytterligare en donation så man får några lotter![]()
Lättast är att maila till [email protected] med tid och belopp man satt in. Då kan jag manuellt skriva in namn.
@Lord_tito88 sätter nog ett av sina nyförvärv på handleden snartInser att jag aldrig postade gårdagens bild från när jag grillade isolenregnet
![]()
Bytt till sommartid har vi gjort också
![]()
För övrigt dåligt med lavetter idag! Ingen som vill ha klapp på kinden?![]()
@Lord_tito88 sätter nog ett av sina nyförvärv på handleden snart![]()
Börjar med tre osså får det bli några till senare i veckanKom ihåg att det är nästan dubbelt så många vinster denna vecka jämfört med normalt (18 mot ca 10 i vanliga fall). Räknar iskallt med att vi kommer upp i 1000 sålda lotter annars kommer det börja flyga vantar![]()