Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bu, bu, bund...Men det var ju lite fränare med bund, medge det.
Samma här. 20 dagar kvar. Orka!Saknar min Aqualand![]()
Det blir nog en GUL till lillgrabben, roligare lume i den också.Uhum...![]()
Flyttat om lite, bara en låda ledig nu i skåpet, får väl snart börja använda de tomma lådorna istället kanske?
Har 13 "nya" på väg in, men de skall jag nog lyckas klämma in i befintliga lådor, så fortfarande en helt ledig.
Har allvarligt funderat flera gånger o va med i owgm, det verkar ju vara rätt kul!!! Vet e fasen om jag skulle klara av det dock, kanske en dag lr 2?
Gul e kul! Köp, de är billiga! Band går bra och köpa löst med, har jag gjort flera gånger genom åren...
Härligt när man börjar räkna i kg istf antal klockor man äger, verkar lättare.![]()
Är det alltså ingen som vill nominera någon för en bonuslavett?På extremt dåligt humör efter att Saquon personligen förrått mig (ni som följer NFL fattar) så känner för att slå en deltagare på käften. Nick + motivering. Först till kvarn! Go
Är det @Mic1 -mac-indianernas begravningsplats man skymtar i skogsbrynet. Nej just det ja, du bor ju inte i Maine…Idag blev det sol lagom till grillning i alla fall
![]()
Incheck dag 12 - Nu är jag officiellt bättre än förra årets 11 dagar av OWGM! Det måste ju firas, kanske genom att hoppa av?!
![]()
God morgon! Incheckning dag #12. Jag drömde i natt att jag fejlade och vaknade tvärt mitt i ett moraliskt dilemma ang om jag skulle dölja det inträffade eller ärligt ge upp. I verkligheten hade självklart inget av detta inträffat.
Stark match på väg mot halvvägs nu!
![]()
4 klockor på väg in under veckan, så går gärna hand i hand över till den ljusa sidan:Dag XII
![]()
Dags att hoppa av nu så kan jag göra det också
Trevligare än min dröm iaf, drömde om Gorlock the Destroyer![]()