• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Kvälls-cookie med gott sällskap 🍪
IMG_7370.jpeg

Uhum... 😅

Flyttat om lite, bara en låda ledig nu i skåpet, får väl snart börja använda de tomma lådorna istället kanske?
Har 13 "nya" på väg in, men de skall jag nog lyckas klämma in i befintliga lådor, så fortfarande en helt ledig. 😁

Har allvarligt funderat flera gånger o va med i owgm, det verkar ju vara rätt kul!!! Vet e fasen om jag skulle klara av det dock, kanske en dag lr 2? 🫣🙃

Gul e kul! Köp, de är billiga! Band går bra och köpa löst med, har jag gjort flera gånger genom åren...

Härligt när man börjar räkna i kg istf antal klockor man äger, verkar lättare. 😇
Det blir nog en GUL till lillgrabben, roligare lume i den också.
Det blir många klockor i lådorna, om man får och ärver många sådana som därför blir lite svåra att passa vidare. Lägg där till kunder som frågar om man vill köpa, lite hamstergen och det är kul att renovera upp gamla mekaniska klockor. Sedan har det tyvärr blivit betydligt fler klockor med okända och utdöda namn än de kända med hög credd.
Ikväll, hushållsarbete!
PSX_20240311_223036.jpg

Jag skulle nog hävda att det här går ganska bra. Sedan var det någon som olämpligtvis påminde att det är kvar 20 dagar och då kändes det omedelbart betydligt mycket jobbigare. Men, men, det är bara att härda ut och ta en dag i taget.
Sedan underlättar det ju inte att jag har fått två klockor levererade sedan starten. Tur då att den ena saknar band och den andra har länk som jag utgår ifrån måste justeras. Suck.
20240311_224917.jpg

God morgon! Incheckning dag #12. Jag drömde i natt att jag fejlade och vaknade tvärt mitt i ett moraliskt dilemma ang om jag skulle dölja det inträffade eller ärligt ge upp. I verkligheten hade självklart inget av detta inträffat.
Stark marsch på väg mot halvvägs nu!
20240312_063640.jpg

Senast ändrad:
Dag XII

IMG_2356.jpeg

Incheck dag 12 - Nu är jag officiellt bättre än förra årets 11 dagar av OWGM! Det måste ju firas, kanske genom att hoppa av?!😂
IMG_7376.jpeg

Dags att hoppa av nu så kan jag göra det också 😂🫢

God morgon! Incheckning dag #12. Jag drömde i natt att jag fejlade och vaknade tvärt mitt i ett moraliskt dilemma ang om jag skulle dölja det inträffade eller ärligt ge upp. I verkligheten hade självklart inget av detta inträffat.
Stark match på väg mot halvvägs nu!
20240312_063640.jpg

Trevligare än min dröm iaf, drömde om Gorlock the Destroyer 😫

Tillbaka
Topp