Borde passa på att bära annat inför mars men svårt att hålla sig borta från denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har i princip varit OWG med en garmin i 5 månader under föräldraledighet här! Börjar se fram emot lite variation när jag börjar jobba i mars. Jag har ju två dagar på mig att bestämma mig!@SalvadorDali @Wasabi @atmosfarsvetare @MaiPenRai @Staben @jerka2.0 @jocklas @KaptenGrinkk @erow @Aros
In i värmen med er nu, ingen minns en fegis!
Äsch, kör ju också en GMW-B5000G-1.Då var man anmäld
GMW-B5000-TVB (tråkigt och enkelt, jag vet..)
Jag är med!@SalvadorDali @Wasabi @atmosfarsvetare @MaiPenRai @Staben @jerka2.0 @jocklas @KaptenGrinkk @erow @Aros
In i värmen med er nu, ingen minns en fegis!
Svalt? Kom hit så kan vi hetta till det liteIntresset har varit rätt svalt så har latat mig och inte bytt batterier så står mellan skx007 eller gshock, nog enda jag har som tål en månad![]()
Nu snackar vi!! Bra skit.Weapon of choice.
![]()
Underbart val!!!Weapon of choice.
![]()
Mäktig! Lycka tillWeapon of choice.
![]()
Hmmm, med anledning av min motionssatsning har jag inte så mycket till val än att använda pulsklockan hela månaden. Det kan bli en utmaning i sig - men värre är väl att jag inte äger någon än och det ser ut som att jag kommer behöva gå naken första veckan:
![]()
Ursäkta? Full av fasaner kan du vara själv!Vi har ingen riktigt galen pjäs i år va? Tänker på den fasansfulla steam punkskapelsen från 1-2 år sedan..
Tycker personligen @Ehrnholm förtjänar en fasan på kinden för den kränkningenUrsäkta? Full av fasaner kan du vara själv!
![]()
Haha! Där har vi denUrsäkta? Full av fasaner kan du vara själv!
![]()
Tycker personligen @Ehrnholm förtjänar en fasan på kinden för den kränkningen![]()
Kan svara för vet att han märkligt nog fixade hela månaden med den där...saken.Haha! Där har vi denBlev det Win eller Fail med den?
R Ōamaru Made RUrsäkta? Full av fasaner kan du vara själv!
![]()
WinHaha! Där har vi denBlev det Win eller Fail med den?
You got itTycker personligen @Ehrnholm förtjänar en fasan på kinden för den kränkningen![]()