Gör det inte!Man får trycka på välgörenhetsbiten först, så kan det galna nämnas lite i förbifarten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör det inte!Man får trycka på välgörenhetsbiten först, så kan det galna nämnas lite i förbifarten![]()
Gör det inte!
Har du verkligen funderat heeeelt klart över klockbyte till tank vs G-shock egentligen???Gör det inte!
Ähhh, det är ju du som gör den goda gärningenFör sent, jag är redan kontorets utböling sedan förra året då det satt en lila och neongrön Swatch på näven hela månaden.
Ähhh, det är ju du som gör den goda gärningenSkit i dom andra
Eller säg åt dom att skänka lite extra pengar till MSD för den goda sakens skull![]()
Här på jobbet har folk istället börjat fråga vilken klocka kör jag idagDet var något tillspetsat. Är man lite eljest så slutar folk reagera på ens tilltag![]()
Du är en sann ordkonstnär ska du veta. Ska du och jag reppa Camel Trophy i år eller?
Anmäld för sjätte gången!
2019 G-Shock
2020 SKX007
2021 Certina quartz-dressare
2022 Tudor Prince
2023 Seiko SRP021
2024 Apple Watch
Anmäld för sjätte gången!
2019 G-Shock
2020 SKX007
2021 Certina quartz-dressare
2022 Tudor Prince
2023 Seiko SRP021
2024 Apple Watch
Det var lite mer grönt för er del…Kul med tillbakablick!
2019 No show
2020 No show
2021 Black Bay 36
2022 West End Watch Co Sowar
2023 Aqualand C023
2024 G-Shock Square Street Utility![]()
Shit, det här med leverans av nya inköp under mars månad har jag ju faktiskt inte tänkt på...HJÄLP!
OWGM-gudarna gaddar ihop sig mot mig! Under veckans två första dagar har det "trillat in" två klockor på posten och ingen av dem är tilltänkta som OWG..!![]()
Man vill ju inte strö salt i såren, men hur mycket svider Ploprof-försäljningen?Det var lite mer grönt för er del…
2020 Omega SMP(Såld under mars)
2021 Omega Ploprof(Såld i början av april)
2022 Tudor BB58 Bronze(Såld under mars)
2023 Sinn EZM7(Såld under mars)
2024 Breitling Emergency(Säljs den i mars eller april?)
Myyycket! Men hann ju dock köpa och sälja en till inom loppet av några månaderMan vill ju inte strö salt i såren, men hur mycket svider Ploprof-försäljningen?
HJÄLP!
OWGM-gudarna gaddar ihop sig mot mig! Under veckans två första dagar har det "trillat in" två klockor på posten och ingen av dem är tilltänkta som OWG..!![]()
Haha, då får du faktiskt skylla dig själv!Myyycket! Men hann ju dock köpa och sälja en till inom loppet av några månaderSå kan inte skylla på att det var ett dåligt beslut, utan det var två dåliga beslut…
Hördedu din gamle get! Jag är såklart sargfri och anmäldAlla känner nån som känner nån från forumets alla hörn?
Tagga-in-för-sakens-skull för varför inte...En raggning är bättre än ingen raggning eller hur det nu var
@Acos , @Birchgrove , @Björn Boett , @BoZ80 , @FreakyLeo , @Jox , @Kalvin , @KandreasF , @Knäckehäxan , @Kreacon , @LoveL , @Master J , @moggelito , @MoHaha , @mueller , @Nicke75 , @Nilas , @Schned , @TotteH , @Watcharound , @Dr. D , @Smooth Operator mfl mfl kom igen, dags att släppa sargen?
❤
+1 på den!Shit, det här med leverans av nya inköp under mars månad har jag ju faktiskt inte tänkt på...![]()
Självklart, hur kunde jag missat detHördedu din gamle get! Jag är såklart sargfri och anmäld![]()
Speaking of, ser inte dig i deltagarlistan…?Självklart, hur kunde jag missat det
Vad blir det för handledsaccessoar då?
Haha det blir den svårburna skx007 med tillhörande samling band. Själv då?Självklart, hur kunde jag missat det
Vad blir det för handledsaccessoar då?