Dag 21 och det rullar på bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här är vi fortfarande igång..
![]()
Bara för medlemmar i KS exp club?Vi kommer börja ta in förbeställningar i april. Tyvärr har vi inte ekonomi att köpa in en större batch utan att veta att de blir sålda. Men de är riktigt sköna kan jag meddela![]()
Jo, den är riktigt kul. Tycker din beskrivning är spot on.Den är riktigt popig den där! Känns som bättre än en Swatch, men i samma andra på något sätt.
Alla som vill köpa ska såklart få köpa. Men det kommer vara i Explorers Club-tråden vi går ut med all information kring detta. Håll utkik!Bara för medlemmar i KS exp club?
@erow hur går det för dig egentligen!? Längesen vi hörde något från dig…![]()
Jag rök dag 6
Jag rök dag 6![]()
Fiiiin leopard. Vi har också en såndär galning till bengal som heter...BjörnLängesen jag checkade in här, min leopard Miya hälsar! hoppas att OWG inte är allt för svårt. Jag personligen vet inte hur länge till jag fixar detta![]()
![]()