Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du ihop med min ekonomichefTidig hemgång idag, dottern har fått ögoninflammation så då blir det att vabba. Skönt iaf med sol för en gångs skull.
![]()
En påse självförtroende så att säga![]()
Tnr: 211445. Cyklade förbi glasbanken nyss å hämtade Fredagens bubblor. Strax stoppa flaskan på kylning. Ha ´re bäst //![]()
Najs! Bra påminnelse där. Jag kalibrerade ju min 58:a inför owg för att se hur den gick över månaden. Nu kan ju ingen kontrollera sanningshalten i mitt påstående men den går faktiskt på sekunden rätt. Svär på mina barns liv
Ett av de förvärv som har anlänt under mars månad och nu ligger och försöker att (utsiktslöst) locka mig till förfall. Nä, har det gått såhär långt är det ingen risk att jag ballar ur i det här skedet.Jaha nähä, vad ska ni ha på er 1 april då?
![]()
Det tvivlar jag på. Min sambo tycker siffror är astrist.Är du ihop med min ekonomichef
En påse självförtroende så att säga![]()
Mycket bättre! Men fortfarande ett väldigt udda och avvikande beteende att välja ett sånt band. Jag har förstått att många anser sig ha rätt till en individuell smak men håller inte med. Man kan välja mellan NATO-band och länk till en Rolex Explorer II.Checkar in dag 21, Rockar rocka idag.![]()
Vänta bara tills imorgonMycket bättre! Men fortfarande ett väldigt udda och avvikande beteende att välja ett sånt band. Jag har förstått att många anser sig ha rätt till en individuell smak men håller inte med. Man kan välja mellan NATO-band och länk till en Rolex Explorer II.
Fortfarande kvar men inte så aktiv på forumet dessvärre
Eftersom det verkar röra sig om upprepade och medvetna övergrepp mot klockan kommer en orosanmälan göras.Jag är nyfiken på vilket reglemente du reflekterar till@Gummo
Eftersom det verkar röra sig om upprepade och medvetna övergrepp mot klockan kommer en orosanmälan göras.
Låt killen uttrycka sitt missnöje
Starkt! Jag har dåligt samvete för att jag lurade på dig det där fanskapet.Checkar in.
Svårt med motivationen att fota denna pjäs.
Men fortfarande med!
![]()
Passande namnFiiiin leopard. Vi har också en såndär galning till bengal som heter...Björn![]()