• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

0C02CA7E-E554-4A44-A32F-72AC35EB2FD0.jpeg

Tnr: 211445. Cyklade förbi glasbanken nyss å hämtade Fredagens bubblor. Strax stoppa flaskan på kylning. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Lågvattenmärke!!!!!!

Viktigt budskap till alla OWG-vänner!!
Köp lotter inför morgondagens dragning!!!

Vad är det som händer????? Jag köpte precis lotter till veckans dragning. efter mina 10 lotter har vi bara sålt 271 st????

Bättre kan vi/ni.
Jag utmanar er. För var 10:e lott ni köper så matchar jag med 1

Lågvattenmärke!!!!!!

Viktigt budskap till alla OWG-vänner!!
Köp lotter inför morgondagens dragning!!!

Vad är det som händer????? Jag köpte precis lotter till veckans dragning. efter mina 10 lotter har vi bara sålt 271 st????

Bättre kan vi/ni.
Jag utmanar er. För var 10:e lott ni köper så matchar jag med 1
Nu var det visserligen 54 lotter sålda som emellan som inte är med i listan än... Men visst räknar vi med många sålda lotter de kommande timmarna.

Nu var det visserligen 54 lotter sålda som emellan som inte är med i listan än... Men visst räknar vi med många sålda lotter de kommande timmarna.
Jag tycker ändå det är svagt och står för mitt ord. 261+54+10=325 där börjar vi. In och köp!!
Jag tar gärna utmaningar på min utmaning. Ngn mer som vågar sträcka ut hakan och matcha köp med en ratio (inte nödvändigtvis samma som min).
Rädda pojkar..... ni vet, osv?

Vi ska inte glömma bort att vi inte bara gör det här för vår egen skull. Tänk på de sjuka kidsen!

Tillbaka
Topp