Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gjorde ett liknande taggningsfrenzy för ett par år sen och det är skrämmande många lika samma namn som nu
Gjorde ett liknande taggningsfrenzy för ett par år sen och det är skrämmande många lika samma namn som nu![]()
Ingrid Segerstedt? Hoppas hon klarar sig hela månaden, gör nog ont att ge henne lavettTräffade tidigare idag på en kvinna här i Göteborg som hette Ingrid. Hon var lite stel till en början men ville gärna prova min Laco efter lite prat om OWG-utmaningen. Jag tror att hon vill vara med nästa år.
![]()
![]()
Säger inte att man behöver checka in stup i kvarten men hade väl varit trevligt om man kunde säga hej åtminstone?Ut med skräpet
![]()
Ja går det mer än typ en vecka utan incheckning så får man på käften. De jag taggade nu har inte checkat in på över två veckor eller överhuvudtagetSäger inte att man behöver checka in stup i kvarten men hade väl varit trevligt om man kunde säga hej åtminstone?
Du vara chäf du bestämma...
![]()
På dem bara! Då har man fan diskat sig självJa går det mer än typ en vecka utan incheckning så får man på käften. De jag taggade nu har inte checkat in på över två veckor eller överhuvudtaget
Nu var det visserligen 54 lotter sålda som emellan som inte är med i listan än... Men visst räknar vi med många sålda lotter de kommande timmarna.Lågvattenmärke!!!!!!
Viktigt budskap till alla OWG-vänner!!
Köp lotter inför morgondagens dragning!!!
Vad är det som händer????? Jag köpte precis lotter till veckans dragning. efter mina 10 lotter har vi bara sålt 271 st????
Bättre kan vi/ni.
Jag utmanar er. För var 10:e lott ni köper så matchar jag med 1
Jag tycker ändå det är svagt och står för mitt ord. 261+54+10=325 där börjar vi. In och köp!!Nu var det visserligen 54 lotter sålda som emellan som inte är med i listan än... Men visst räknar vi med många sålda lotter de kommande timmarna.
Fan på tiden att man fick köpa lotter i 300-serienJag tycker ändå det är svagt och står för mitt ord. 261+54+10=325 där börjar vi. In och köp!!
Jag rök då jag råkade sälja klockan
Jag rök då jag råkade sälja klockan![]()