• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Trevlig fredag OWG-kompisar!!!
IMG_8777.jpeg
Stiligt!

Incheckning dag XXII
Som utlovat för @Gummo och @Limeee får förhoppningsvis dagens skrud dem att må pyton, pun intended.

Hursom, idag blir det orm för hela slanten. Ha en fin fredag hörni så får vi se om jag lyckas komma till dragningen.
Så här långt verkar jag vara skyldig lotteriet 6.3 lotter för att matcha 1/10 från de 325 igår till dagens 388.

Gå in och köp lotter nu. Bättre kan ni!!
IMG_0805.jpeg
IMG_0806.jpeg
Herre min skapare vilken outfit!
En riktigt repig 1016 eller militär Hamilton skulle matcha perfekt🤩

Incheckning dag 22, croc å klock! #TeamCamel ✌️🐪🐊

Gör som den gode camelbrodern @McNulty gjorde tidigare i veckan. Camel på croco får inleda den fjärde veckan för mig. Vi ses på lotteriet i eftermiddag! 🎉
IMG_20240322_080939~2.jpg
Helt rätt! 😍 Mycket stiligt tycker jag! 👌🏼 Föga förvånande iofs, då ”allt klär en kamel” (gammalt djungelordspråk) som man säger 😎🐪 #TeamCamel

God morgon på er, och incheck dag 22! Idag ser vi fram emot ännu ett nytt lotteri. En sprillans Söner hade inte vart fel 😉
IMG_2191.jpeg

Jag noterar till min stora belåtenhet att inköp #3 tycks dröja i tullen. För mig får den gärna dröja tills veckan efter påsk. Tufft nog med två nyförvärv som ligger i lådan och skriker ut sina lockrop. Nä, nu är det bara att köra på. Jag räknar till att det är bara nio dagar kvar.
20240322_091346.jpg

Senast ändrad:
Godmorgon. Efter en halvkass natt så verkar det ändå som att dotterns ögoninflammation börjar gå åt rätt håll, så vi kanske slipper påbörja antibiotikakuren.
Likväl vab idag, kanske med utflykt till Ikea snart.
Börjar längta efter min SARB035 nu..
1000006273.jpg

Tillbaka
Topp