Stiligt!Trevlig fredag OWG-kompisar!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stiligt!Trevlig fredag OWG-kompisar!!!![]()
Sjukt bra grupp därByte till länk och passade på att titta till kompisarna som är förpassade till lådan denna månad. Man vill ju inte att de ska tro att man glömt bort dom![]()
![]()
Tack för att du rotade fram ett bandStiligt!
Herre min skapare vilken outfit!Incheckning dag XXII
Som utlovat för @Gummo och @Limeee så får förhoppningsvis dagens skrud dem att må pyton, pun intended.
Hursom, idag blir det orm för hela slanten. Ha en fin fredag hörni så får vi se om jag lyckas komma till dragningen.
Så här långt verkar jag vara skyldig lotteriet 6.3 lotter för att matcha 1/10 från de 325 igår till dagens 388.
Gå in och köp lotter nu. Bättre kan ni!!
![]()
![]()
Vi försökte....det gick inte. Bengalen blev bengalen av att gå inne. Trots att vi bor i hus funkade det inte. Nu bor hon på landet o trivs finemang med det. Jag trivs finemang med klockan för övrigt...Superhärlig ras om än något livliga av sig. Djupt imponerad av folk som lyckas ha dessa yrväder som innekatter![]()
Helt rätt!Incheckning dag 22, croc å klock! #TeamCamel
Gör som den gode camelbrodern @McNulty gjorde tidigare i veckan. Camel på croco får inleda den fjärde veckan för mig. Vi ses på lotteriet i eftermiddag!
![]()
Det förstår jag med den pjäsenSnart bara en vecka kvar, det går väldigt bra.![]()
Du vet vad som gäller dag 31Snart har ännu en dag passerat med Emergencyn! Är mest glad att jag klarat mig från att dra antennen än
![]()
Löser vi en gemensam insamling som pröjsar x antal hundra tusen som det tydligen ska kosta så drar jag den gärna och får lite helikopterskjutsDu vet vad som gäller dag 31
Limees stora dagLöser vi en gemensam insamling som pröjsar x antal hundra tusen som det tydligen ska kosta så drar jag den gärna och får lite helikopterskjuts![]()