Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ser nu att du fått en lavett två gånger! My bad![]()
Jag skrev skamset direkt i OWGFail tråden. Skamen kvarstår men hedern är likväl besudlad.
Nu blev Batwife avundsjukBjörn AKA kaktjuven
![]()
![]()
Nope@roosterman kan du sluta bara gilla mina auktionsinlägg och faktiskt lägga ett bud också? Jävla smålänning…![]()
Superhärlig ras om än något livliga av sig. Djupt imponerad av folk som lyckas ha dessa yrväder som innekatterNu blev Batwife avundsjuk
Hon vill ha en mer än något annat men de är olagliga eller väldigt reglerade beroende på delstat här. Får väl flytta hem till Göteborg helt enkeltSuperhärlig ras om än något livliga av sig. Djupt imponerad av folk som lyckas ha dessa yrväder som innekatter![]()
Oj det var nytt för mig, trist!Hon vill ha en mer än något annat men de är olagliga eller väldigt reglerade beroende på delstat här. Får väl flytta hem till Göteborg helt enkelt![]()
Haha i Vegas är det mesta lagligtOj det var nytt för mig, trist!
Ni får väl skaffa en tiger som Mike Tyson eller nåt? Det är förmodligen helt okej om jag känner ditt land rätt![]()
Den där klockan är ju så läcker att det knappast kan räknas som bedrift att ha den en månad. Och med den länken blir den ju så as-cool att du borde ha en örfil från Batman bara för du gjort det så enkelt för dig!Byte till länk och passade på att titta till kompisarna som är förpassade till lådan denna månad. Man vill ju inte att de ska tro att man glömt bort dom![]()
![]()
Kommer inte hem förens en bit in i april, så Tudorn har rest med mig och ligger i sitt fodral och väntar på månadsskiftet.Jaha nähä, vad ska ni ha på er 1 april då?
![]()
Va fin han är! Miya hälsarBjörn AKA kaktjuven
![]()
![]()
Fick den här i present av frugan dagen innan OWG, längtar efter att få ha den på armen igen då jag endast har provat den i ett par timmar.Jaha nähä, vad ska ni ha på er 1 april då?
![]()