Checkar in innan jag checkar ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bättre än bund men fortfarande riktigt illa (fast liiite tufft också)Incheckning dag XXII
Som utlovat för @Gummo och @Limeee så får förhoppningsvis dagens skrud dem att må pyton, pun intended.
Hursom, idag blir det orm för hela slanten. Ha en fin fredag hörni så får vi se om jag lyckas komma till dragningen.
Så här långt verkar jag vara skyldig lotteriet 6.3 lotter för att matcha 1/10 från de 325 igår till dagens 388.
Gå in och köp lotter nu. Bättre kan ni!!
![]()
![]()
Japp. Då är vi uppe i 6.6 dvs typ 7. I tillägg till mina 10 sen innan utmaningen.Fredag, slog till på 3 lotter till för totalt 12 till dagens raffle.
![]()
Ytterligare en lott för @Vinterdykarn om han inte försöker slingra sig (orm-pun, kul va?).
Den där klockan är ju så läcker att det knappast kan räknas som bedrift att ha den en månad. Och med den länken blir den ju så as-cool att du borde ha en örfil från Batman bara för du gjort det så enkelt för dig!
@Mic1 ?