• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Klockjägaren

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Checkar in innan jag checkar ut!
IMG_1153.jpeg
 

Lesa

Patek
2-Faktor
03AEE5F3-DF62-4366-8498-728FE9C58C48.jpeg

Godmorgon. Tnr:220619. Innan morgonpromenaden blir det allt en espresso. Så här stor var fisken mellan ögonen jag hade på kroken igår när vi fiskade, förklarar han den där "Fladderlappen". Det är väl bäst att tro honom ! Ha´re bäst // 🧐
 
Senast ändrad:

Vinterdykarn

KS Explorers Club
Incheckning dag XXII
Som utlovat för @Gummo och @Limeee får förhoppningsvis dagens skrud dem att må pyton, pun intended.

Hursom, idag blir det orm för hela slanten. Ha en fin fredag hörni så får vi se om jag lyckas komma till dragningen.
Så här långt verkar jag vara skyldig lotteriet 6.3 lotter för att matcha 1/10 från de 325 igår till dagens 388.

Gå in och köp lotter nu. Bättre kan ni!!
IMG_0805.jpeg
IMG_0806.jpeg
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Incheckning dag XXII
Som utlovat för @Gummo och @Limeee får förhoppningsvis dagens skrud dem att må pyton, pun intended.

Hursom, idag blir det orm för hela slanten. Ha en fin fredag hörni så får vi se om jag lyckas komma till dragningen.
Så här långt verkar jag vara skyldig lotteriet 6.3 lotter för att matcha 1/10 från de 325 igår till dagens 388.

Gå in och köp lotter nu. Bättre kan ni!!
IMG_0805.jpeg
IMG_0806.jpeg
Bättre än bund men fortfarande riktigt illa (fast liiite tufft också)🤪
 
Topp