• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Kvällsincheckning.
Man kan grilla
Secreto Iberico + entrecote. Grabbkväll. Kapris och schalottenlök(i café de Paris) borde väl räknas som grönsaker nog?
@Lappenking
IMG_1305.jpeg
IMG_0808.jpeg

Det är ju kärlek 🥰
Definitivt är grönsakskvoten i hamn.

Dag 23. OWG klockan sitter på dygnet runt så dags för lite materialvård. Idag ska jag ta med en ny GS för batteribyte och provtryckning så den är klar att användas första april. Har enbart tittat på den för två veckor sen. Sedan dess legat i sin låda. Allt gott.
IMG_6533.jpeg

Har försökt hålla mig utloggad ett tag pga andra prioriteringar men ska krypa till korset nu.
Jag torskade omedvetet redan dag 2 när ett besök gjordes på Watches Of Scandinavia.
Direkt när jag klev in i butiken och @Amorell frågade om jag skulle ha bubbel så sa det poff!
O sen var OWG åtagandet ett minne blott 🍾🥂
Jag kom på mig själv en stund efter besöket att jag de facto torskat 😶

Så det är bara efter ök med @Gummo att pynta in 500 kr till Min Stora Dag 💸

Bedrövlig insats, i vanlig ordning :rolleyes:
IMG_1829.png

Har försökt hålla mig utloggad ett tag pga andra prioriteringar men ska krypa till korset nu.
Jag torskade omedvetet redan dag 2 när ett besök gjordes på Watches Of Scandinavia.
Direkt när jag klev in i butiken och @Amorell frågade om jag skulle ha bubbel så sa det poff!
O sen var OWG åtagandet ett minne blott 🍾🥂
Jag kom på mig själv en stund efter besöket att jag de facto torskat 😶

Så det är bara efter ök med @Gummo att pynta in 500 kr till Min Stora Dag 💸

Bedrövlig insats, i vanlig ordning :rolleyes:
IMG_1829.png
@Mic1 🦇🦇🦇
1000003267.jpg

Tillbaka
Topp