Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där blir man ju typ glad av varje gång den kommer upp i flödet. Är du lika glad själv när du tittar på den?Incheckning från stugan![]()
Där ser man.I början av December skulle jag byta en lampa som gott sönder på ett av våra garage!
Dock så ville det sig inte bättre, än att jag tappade nyckelknippan med flertalet nycklar som går till våra hus på tomten när jag skulle hämta stegen.
Men det är som det gamla ordspråket säger: Det som göms i snö, kommer fram i tö!
Vad gör du och din klocka just nu?
Ute och krattar! Lyckades jag inte med konststycket att sulla bort nyckelknippan vi har till tvättstugan, loftet, ateljén och garaget när jag bytte glödlampa till en av armaturerna vid garaget i förrgår kväll! Här hämtade jag stegen jag stod på! Från och med nu har jag ett ont öga till den...klocksnack.se
![]()
![]()
Jag håller med. Vi har landat där nån gång tidigare och vi gillarVälkommen!
Tycker Flott gör bra burgers ändå, är nog min favorit i stan får jag säga.
Ah, inte provat, har hängt dåligt i Vallastaden men det noteras!Jag håller med. Vi har landat där nån gång tidigare och vi gillarAnnars är Meetly en riktig favorit om man vill köra lite mat och vin en kväll
![]()
Jag är inte längre här……….. men sprang idag.Premiärmilen idag. Skönt att man har rätt klocka. Någon annan här som ska springa idag?
![]()
Ohh! SpännandeDet är en läderbricka samt en duk att lägga klockan på![]()
Gillar den där skarpt. Annorlunda o koolNu börjar jag bli sugen på rotation! Men team bulgo vulgo kör på!
![]()
Ja än så länge , har faktiskt inte lessnat på den ännu , kan ju bero på att jag gillar orange också.Den där blir man ju typ glad av varje gång den kommer upp i flödet. Är du lika glad själv när du tittar på den?