Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan lova dig och alla andra här inne att så länge folk tycker det är kul och vill vara med så kommer det leva kvar. Finns gott om eldsjälar (jag är en, vet om fler) att hålla det igång även om det såklart hade varit ett enormt tapp, speciellt med sponsorer.Förstår @Berns tillkännagivande om att det kanske inte blir något OWG March nästa år. Det måste vara mycket jobb med allt runtomkring som vi som bara åker med inte märker. Tänker att vi kan väl köra ändå, i liten skala, för det finns ju mycket som är trevligt med konceptet.
![]()
Var är munken då? ...eller är det en mytDag 23: Ute i fält o jobbar helg. Då blir de så kallad "snutfika"!![]()
![]()
Gissade nästan att du skulle springa. Ses kanske på premiärhalvanJag är inte längre här……….. men sprang idag.![]()
Second lunch?Dags för lite lunchEtt par rostisar är aldrig fel
![]()
Har glömt att äta sen frukost idag kom jag påSecond lunch?![]()
Kul att se armbandet. Hade ambitionen att pärla nya i år men det kom av sig. Blir det en OWG March 2025 så ska jag köpa nya pärlor!Day 23, fika innan vi reste studsmattan
![]()
Hemskt, gjorde också det en gång under tvång men aldrig igenÅker pendeltåg
![]()