Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det stämmer som jag skrev. Så lotterna är dina egnaLäste @roosterman inlägg i dagens klocka lite väl snabbt och tolkade det som att tidigare deltagare även från andra år fick vara medköpte fem lotter så dras någon av dem kan priset gå till @roosterman som jag tror faktiskt varit med i år
![]()
Vad i hela friden är nu detta? En dykarklocka som dyker?Dagstur ner till Halland idag. Kul med nya ställen men också lite läskigt med okänd miljö
![]()
![]()
![]()
Vilken frifräsare du är! Själv har jag sendan många år tillbaka svurit evig trohet till mitt ”gröna plektrum”. Information om tillverkare och tjocklek är sedan länge helt utnött. Nu är det bara grönt…Det råder väl inga begränsningar avseende antalet plektrum man får bära under mars månad? Hittade nämligen dessa sex i den där lilla fickan på mina byxor nyss. Någon OPG är jag alltså inte.
![]()
Helknäppt, man kan nästan misstänka det är photoshopat faktisktVad i hela friden är nu detta? En dykarklocka som dyker?![]()
Officiellt är 42 av 292 ”ute” vilket givetvis inte stämmer. Gissar på att kanske 100 är kvarFinns det någon statistik för hur många vi är som är kvar och bortfallet i år jämfört med tidigare år?