Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett par dagar till! Får se om jag hinner med Wayne Manor. Ska träffa Spidey vid 59th Street bridge strax!Hur länge stannar du och när svänger du förbi Wayne Manor? Bjuder på både soufflette och lavett
Haha, jag såg en sån på mitt lilla Coop här förut, lite söt ändå.Dag 28. Trött men troligen god kyckling.
![]()
Officiellt eller inofficiellt?
Dag 28.
![]()
både och?Officiellt eller inofficiellt?![]()
både och?
Sen jag skrev detta igår har en till failatOfficiellt är 42 av 292 ”ute” vilket givetvis inte stämmer. Gissar på att kanske 100 är kvar
Om man gillar prinsesstårta, absolut.Haha, jag såg en sån på mitt lilla Coop här förut, lite söt ändå.
Var den något att ha?![]()
Denna veckan känns 600-serien riktigt het11 av 13 vinstlotter var alltså i 300 och 400 serierna…
![]()
Den tänker jag att vi drar igång vid kl 21@roosterman mitt lilla tuppjuck när börjar uppesittarkvällen på söndag?
Det här är väl nästan så att det är fusk, ser ju ut som en Corum Coin Watch nuDag 28 är sista arbetsdagen med OWG-klockan!
Nu får man inte glömma att OWG varar hela vägen till söndag också...
![]()
Detta är ungefär vad jag betalade för årets klocka:
![]()