Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Live från TexasÅhh perfekt tajmad leverans av nyinköpt klocka
![]()
Vem vet vad helgen har att ge?Ingen som tänkt att kasta in handduken såhär på upploppet? Ta en kindbrännare för att värma upp er där hemma i stugorna? Det är aldrig försent att ge upp!
Ja men det där var ju riktigt snyggt!!! Det är ju så det ska se ut!Blev ett bandbyte igår, så här i slutet. Satt kvar i två minuter, vet fortfarande inte varför jag köpte det.
Nu är det inte långt kvar hörrni! På andra sidan helgen väntar fem paketöppningar
![]()
![]()
![]()
Jag vet inte riktigt om jag håller medJa men det där var ju riktigt snyggt!!! Det är ju så det ska se ut!![]()
Du ska ha fått ett mail från [email protected] där jag kopplade ihop dig med sponsorn. Kolla spam, annars hör av dig på mail.Hoppas alla är taggade på lotteriet och sitter bänkade vid 15 imorrn!
Hur gör man föresten för att lösa in vinster? Drog jackpot förra veckan men har inte hört något.
Jodå! Avnjuter något av det bästa som USA och Kanada har att erbjuda i form av sci fi!
Jag har suttit i bil nästan hela dagen som Co-driver ner till Florida.
Stannade till och gled ner längs lite naturliga källor på badringar efter vägen. 21 grader i vattnet året om.
![]()
Massa sköldpaddor och några sjökor hängde där med.
Vansinnigt trevligt!