Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att Batman inte kan skilja på LIME
Är det ens en fråga, lika klart som att Felix är bättre än Heinz så är det ju limevatten som gällerAtt Batman inte kan skilja på LIME
och CITRON
…
Vad föredrar folket till sitt dagliga vattenintag?
![]()
Bra fråga Fram!Att Batman inte kan skilja på LIME
och CITRON
…
Vad föredrar folket till sitt dagliga vattenintag?
![]()
Nu har den en ny växelvajerMen... Då är det tur att pappsen finns och kan hämta iaf![]()
Vackert stålarmband!!!Incheckning dag 28.
Är det inte det ena så är det det andra.
![]()
Fantastiskt bra! Har själv önskat mig en sådanJa, är det inte det ena så är det det andra. Nyss hemkommen från hästarnas hemvist hade min butler mottagit en försändelse till mig från Singapore. Det blev till att ta fram en skarpslipad fällkniv och öppna paketet. Vet inte om du också har fått din @Klockjägaren men jag tycker den var över förväntan. Lysande rentav. Nu åter nedpackad för att bli en av de första klockorna som åker på i april.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frestande men ändå inte.Ingen som tänkt att kasta in handduken såhär på upploppet? Ta en kindbrännare för att värma upp er där hemma i stugorna? Det är aldrig försent att ge upp!
@BernsHoppas alla är taggade på lotteriet och sitter bänkade vid 15 imorrn!
Hur gör man föresten för att lösa in vinster? Drog jackpot förra veckan men har inte hört något.