Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OWGM är över men jag har OWG-klockan på ändå.
Upptäckte att jag faktiskt inte behövde mer än den klockan så nu ligger alla andra klockor ute på köp och sälj.
![]()
Instämmer här åxå.Skulle jag vara tvungen att bli en OWG så hade 16570 definit varit mitt val. Har alltid tyckt att polar varit enklare att köra på annat än länk men har ändå hittat alternativ som funkar.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok. Nu har jag fått kaffe så jag ändrar mig. Så skönt med en rejäl klocka med rejält band igen.
För mig är konceptet OWG kul en gång per år men hade aldrig kunnat begränsa mig till en klocka, utan att förlora intresset. Men vid en ren exit är 16570 perfekt. Nu ser jag fram emot att låta 16570 vila ett tag till förmån för allt annat kul. Idag blev det vintage igen, härjad Depthmaster .Instämmer här åxå.
Faktum är att min 16570 är min go-to för de flesta lite mer äventyrliga aktiviteter jag ger mig in på också så skulle jag, gud förbjude, bli OWG på riktigt snarare än lajva 1mån per år så skulle det nog bli den.
@marconimotet @Jesborn @StarMan @Gummo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
För mig är konceptet OWG kul en gång per år men hade aldrig kunnat begränsa mig till en klocka, utan att förlora intresset. Men vid en ren exit är 16570 perfekt. Nu ser jag fram emot att låta 16570 vila ett tag till förmån för allt annat kul. Idag blev det vintage igen, härjad Dephtmaster.
![]()
Ha haOWGM är över men jag har OWG-klockan på ändå.
Upptäckte att jag faktiskt inte behövde mer än den klockan så nu ligger alla andra klockor ute på köp och sälj.
![]()
Grattis! Även om jag för tillfället är lite trött på nato är den riktigt bra…Nya tillskottet i lådan på armen. Den har legat och väntat i 20 dagar. Nästan ropat på mig. Det här känns som en väldigt, väldigt trevlig klocka till sommaren faktiskt.
![]()
Grattis! Även om jag för tillfället är lite trött på nato är den riktigt bra…
Jajamänsan Sub all day!Haha, det förstår jag. Du är en anledning till att det varit svårt att motstå frestelsen den här månaden. Har blivit sugen varenda gång du lagt upp en bildÅkte suben på idag?