Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ojdå, det var oväntat men såklart jättetrevligt. Även om jag inte riktigt förstår motiveringenNu har vi berättat vilka våra bonusvinnare blev i Clubhouse
Vi börjar med följande 10 som vann varsin nyckelring skänkta av @KSwebbshop
-Årets fail : @thewordfox - Gick ju bra det här.. "Klarar du inte att ha en och samma klocka i en månad så kroppstacklar jag dig tillbaka till Dackefejdens början"
-Årets kämpe : @Affe - Never give up!
-Årets nykomling: @Mortadella - Team Camel
-Årets Batman-ska inlägg : @Lesa - Genomtänkta inlägg med mycket Batman
-Årets minsta klocka : @martaSM30 - Hennes tank är verkligen pytteliten
-Årets skevaste klocka : @EmmiiLL - Skriet från vildmarken-klockan
-Årets "tecknade" klocka : @Rizzie - Varje bild med ser ut att ha fått klockan ditredigerad från en teckning
-Årets snurrigaste klocka : @Gekk0 - Härligt snurrig klocka
-Årets "läkraste"klocka : @Flecktarn - Läckersuben
-Årets Lush-life-klocka : @Fliegerchronograph🚁 Hur du lyckas få Zara Larsson som klockmodell år efter år är en bedrift
![]()
Men vart är whisky provningen undrar alla tomtenissar38 dagar, 7 länder, 1 klocka. Tackar alla engagerade och de ansvariga för en lyckad OWG.
![]()
Bilden blev lite sen då jag sov borta, men nu får roaysteelen lite semester!
Troligen...Jag kör vidare med Emergencyn, har inget behov av nån annan klocka längre
![]()
Tänk så fint det hade vart med en Synchron Military därDag 32. Vi kör vidare![]()
![]()