Faktiskt helt sjukt, normalt får jag igång den! Klockan jag har burit i OWG-Mars gav upp i natt igen! Brukar göra så när jag vridit upp den. Nu vill den inte gå igång alls.
Att välja vilken klocka man ska bära skulle kunna vara svårt, men jag har nog tänkt att jag vill prova den klockan jag ropade hem från Kaplans klockor 2 Mars.
Den klocka jag har saknat mest är nog denna
GARMIN, bra batteritid är det också. Jag gillar att se hur många steg jag tar varje dag, och det har gjort att man har känt sig lite handikappad när man inte fått köra dubbelpipigt!
Såg detta nu! Fy fan va bra jobbat, man blir riktigt tårögd! Måste ha varit många insättningar så här på slutändan, och att vi klarade målet är helt
FANTASTISKT, extra Guldstjärna

till dig
@Sthlm-Nicklas, ser nu att utan din generositet hade vi inte klarat målet på 200k.
Sa detta i ett tidigare inlägg, men jag vill TACKA alla inblandade i OWG-MARS, så väl ni som håller i detta och till alla som varit med och bidragit till att vi drar in deg till
Min Stora Dag! Jag hoppas verkligen att det kan bli en OWG-Mars även nästa år, behöver ju inte vara just i den formen vi har nu med priser och så.
Anledningen är ju att vi skänker pengar till en organisation som behöver pengar för att kunna Hjälpa människor, oavsett om det är till forskning eller hjälpa barn med att sprida glädje... Är bara att hålla tråden vid liv, och så skänker alla som är med en slant, Många bäckar små, bildar tillsammans en stor å...