• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Dag 4: Check-in: Nu när alla är tillbaka på kontoret efter sportlovet och man behöver se i alla fall någorlunda seriös ut om dagarna blev det genast tydligt att den här inte är helt lättmatchad. Tur den slinker in enkelt under manschetten i alla fall!
IMG_0515.jpeg
Tycker att den där matchningen är riktigt bra! Men ja kan tänka mig att orange skär sig med en del färger!

Nää fy fan va less vi är just nu! Vill bara checka ut och åka hem. Det roligaste idag är att de spränger på granntomten för en etablering av industrilokal. Hade jag fått välja om mitt yrke hade jag nog utbildat mig till sprängare! Det är fränt på riktigt 💪🏻
IMG_5581.jpeg

Plötsligt gör sig livet påmint. Yngste sonen har råkat ut för en allvarlig skidolycka och har flugits med helikopter till närmaste sjukhus i Österrike. Jag sitter nu på färja på väg mot Tyskland för vidare färd mot Österrike i morgon. OWG fortsätter men man blir abrupt påmint om livets skörhet.
20240304_162714.jpg

Får man fråga hur ofta och hur länge du har klockan av???? Ska de inte sitta på handleden? :)

Gäller även @Fliegerchronograph🚁

Jag anar ugglor
Tar av för att få ett snyggare foto. Sen är den snabbt på igen. Och det är jag inte direkt ensam om.
OWGM är inte en fotboja. Det är en trevlig utmaning att lämna övriga klockor i lådan.
Finns inget som säger att den måste låsas fast på armen hela mars. 😉

Men du kan vara lugn. Den sitter på hela tiden förutom det 30 sekunder det tar att fota av den. 😀

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp