Välkommen till Galenskapen! Eller jag menar gemenskapen!Jag är med, vilket blir första gången för mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen till Galenskapen! Eller jag menar gemenskapen!Jag är med, vilket blir första gången för mig.
Snälla sig att det inte är photoshopat, utan du har tagit en Hulk och gjort dig av med ’Rolex’ och limmat dit ’KS’Endelig kom PostNord med OWG-klokken for 2024.
![]()
Image credit til Chadridy på TRF.
Huh. Hva er "Photoshop"? Er det en shop man kjøper foto? Litt sånn der gulebøy man kjøper på ICA?Snälla sig att det inte är photoshopat, utan du har tagit en Hulk och gjort dig av med Rolex och limmat dit ’KS’
Hade varit en äkta Norge-historia![]()
Photoshop, helt korrektHuh. Hva er "Photoshop"? Er det en shop man kjøper foto? Litt sånn der gulebøy man kjøper på ICA?
Photoshop, helt korrekt
Guleböjar köper du i en sorts ”specialbutik”...
Källa på det?Gulerot (morot) kan man ju köpa I affär i Norge iallafall
Källa på det?![]()
Nu har jag anmält mig till OWGM.
Förra året gick det sådär.... efter ca tre dagar fick jag ett PM från @LoveL som skrev att " nu ska jag sälja klockan du har suktat efter så länge... osv... vill du köpa"
Ok klockköp tre dagar in på OWG kan ju bara sluta med fail.
Så i år kommer ställa upp med just den klockan.
Pulsar Spoon. Kommer gå bättre i år...
![]()
Tyvärr inte. Ett administrativt helvete för ledningenBanners for for 3 år siden: Any chance i 2024?
![]()
Nej nej,Sitter och funderar på att anmäla mig men efter att ha läst att detta sociala tilltag kommer att följas via Instagram så drar jag öronen åt mig. Är det endast där OWG kommer att följas.
Från en som är gammal nog att klara sig utan Instagram![]()
Tyvärr inte. Ett administrativt helvete för ledningen![]()
Ok, tack.Nej nej,
Vi försöker synas på flera olika ställen. Förutom här så är nog hemsidan www.owgmarch.com viktigast. Det är där vi kommer direktsända dragningarna kl 15:00 varje fredag och även där som alla vinster/vinnare redovisas. Häng med, det blir roligt.
Det är många som inte angett sitt namn/nick i meddelanderutan. Eftersom varje insatt 50-lapp blir en lott är det viktigt att skriva namn/nick så jag vet vem som vinner de fina priserna.Efter viss vånda över klockvalet,
I'm in...![]()
Oki... så klart det blir. Var gör man det i efterskott?Det är många som inte angett sitt namn/nick i meddelanderutan. Eftersom varje insatt 50-lapp blir en lott är det viktigt att skriva namn/nick så jag vet vem som vinner de fina priserna.
Lättast är att maila till [email protected] med tid och belopp man satt in. Då kan jag manuellt skriva in namn.Oki... så klart det blir. Var gör man det i efterskott?
Oj, där hade jag lite otur. Mejl med skärmdump kommer.Det är många som inte angett sitt namn/nick i meddelanderutan. Eftersom varje insatt 50-lapp blir en lott är det viktigt att skriva namn/nick så jag vet vem som vinner de fina priserna.