• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Back

Vacheron
2-Faktor
Endelig kom PostNord med OWG-klokken for 2024.

KS.png

Image credit til Chadridy på TRF.
Snälla sig att det inte är photoshopat, utan du har tagit en Hulk och gjort dig av med ’Rolex’ och limmat dit ’KS’

Hade varit en äkta Norge-historia 🤣🇳🇴
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
@Riley nu när du säkerligen varit och tafsat på flaskan och högmod infunnit sig känner jag att det är rätt tidpunkt för dig att anmäla dig till OWG (och spontanköpa en alldeles för dyr klocka på K&S att delta med). Du kommer inte alls ångra dig imorgon. Lovar! 😘
 

Delgada

Patek
Nu har jag anmält mig till OWGM.
Förra året gick det sådär.... efter ca tre dagar fick jag ett PM från @LoveL som skrev att " nu ska jag sälja klockan du har suktat efter så länge... osv... vill du köpa"
Ok klockköp tre dagar in på OWG kan ju bara sluta med fail.
Så i år kommer ställa upp med just den klockan.
Pulsar Spoon. Kommer gå bättre i år...
20231214_075219.jpg
 

Magnetize

Cartier
2-Faktor
Nu har jag anmält mig till OWGM.
Förra året gick det sådär.... efter ca tre dagar fick jag ett PM från @LoveL som skrev att " nu ska jag sälja klockan du har suktat efter så länge... osv... vill du köpa"
Ok klockköp tre dagar in på OWG kan ju bara sluta med fail.
Så i år kommer ställa upp med just den klockan.
Pulsar Spoon. Kommer gå bättre i år...
20231214_075219.jpg
🎉👍
 

Pater J

Omega
Sitter och funderar på att anmäla mig men efter att ha läst att detta sociala tilltag kommer att följas via Instagram så drar jag öronen åt mig. Är det endast där OWG kommer att följas.

Från en som är gammal nog att klara sig utan Instagram :rolleyes:
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Sitter och funderar på att anmäla mig men efter att ha läst att detta sociala tilltag kommer att följas via Instagram så drar jag öronen åt mig. Är det endast där OWG kommer att följas.

Från en som är gammal nog att klara sig utan Instagram :rolleyes:
Nej nej,
Vi försöker synas på flera olika ställen. Förutom här så är nog hemsidan www.owgmarch.com viktigast. Det är där vi kommer direktsända dragningarna kl 15:00 varje fredag och även där som alla vinster/vinnare redovisas. Häng med, det blir roligt.
 
Topp