• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Vad fasen är du sämre än mig till och med, den såg jag inte komma😁
Haha, nä, jag ledsnade helt enkelt! 😂
Men jag tänker att det blir inte ensamt på andra sidan länge till
200.gif

Skalat lite färska räkor och sippar nu på en gammal hederlig folkis! Det är ju egentligen godast. Förra helgen provade vi suröler med diverse frukter, porters och IPO:r bara för att konstatera att en vanlig hederlig Falcon nog ändå är bäst. Det är ändå resultatet av hundratals år av marknadspreferens och hantverk som utmynnat i en just en ljus lager!

Dagens haiku (alla ni som tjatar och oroar i pm över att jag kanske missar haikun kan lugna sig, jag fattar!):

Vårkänslor sprudlar
Värme mot hud och själ
Eller alkohol?

1000013906.jpg

Skalat lite färska räkor och sippar nu på en gammal hederlig folkis! Det är ju egentligen godast. Förra helgen provade vi suröler med diverse frukter, porters och IPO:r bara för att konstatera att en vanlig hederlig Falcon nog ändå är bäst. Det är ändå resultatet av hundratals år av marknadspreferens och hantverk som utmynnat i en just en ljus lager!

Dagens haiku (alla ni som tjatar och oroar i pm över att jag kanske missar haikun kan lugna sig, jag fattar!):

Vårkänslor sprudlar
Värme mot hud och själ
Eller alkohol?

1000013906.jpg
Agree to disagree
B3E9E2AB-D756-46B7-8B7A-CAF6B0E8FBF6.jpeg

BD33A019-7509-4814-B24A-7820807B21CC.jpeg

Gokväll. Tnr:081840. Kvällsspis. Enkelt å så gott och det är inte Fredagstacos precis utan. Stomp, halstrad lövbiff med pepparrot och saltgurka samt diverse tillbehör! Ha ´re bäst å trevlig Fredagskväll// 🧐

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp