Haha, nä, jag ledsnade helt enkelt!Vad fasen är du sämre än mig till och med, den såg jag inte komma![]()

Men jag tänker att det blir inte ensamt på andra sidan länge till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, nä, jag ledsnade helt enkelt!Vad fasen är du sämre än mig till och med, den såg jag inte komma![]()
Agree to disagreeSkalat lite färska räkor och sippar nu på en gammal hederlig folkis! Det är ju egentligen godast. Förra helgen provade vi suröler med diverse frukter, porters och IPO:r bara för att konstatera att en vanlig hederlig Falcon nog ändå är bäst. Det är ändå resultatet av hundratals år av marknadspreferens och hantverk som utmynnat i en just en ljus lager!
Dagens haiku (alla ni som tjatar och oroar i pm över att jag kanske missar haikun kan lugna sig, jag fattar!):
Vårkänslor sprudlar
Värme mot hud och själ
Eller alkohol?
![]()
Han är ute sedan längeFotobevis?
Det är jag som inte hänger med… too many pages, too little timeHan är ute sedan länge
Han, den där, @loevhagen måste ju vara oändligt trött på det fåniga, blingiga, dykaruret. Jag skulle kunna tänka mig att barmhärtighetsbefria honom från det för, typ 25tusenDet är jag som inte hänger med… too many pages, too little time![]()
Fint att se! Det där är exakt min go-to-negroni