• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

IMG_2651.jpeg

Andra dagen med NATO. På klockan också. Natten tillbringas på ett hotell nära P4. Bandet får sitta på imorgon också.

Jag konstaterar just, med en rysning, att morgondagen kommer bjuda månadens tveklöst största utmaning. Det vankas högtidligheter och ceremonier där jag kommer bära mässdräkt. Då bär man vanligtvis fickur. Ett diskret dressur är lite sportigt och vågat.

In marscherar då jag med en ganska stor plastklocka på ett inte så elegant band. Herre gud! Vad ska folk tro?

IMG_9205.jpeg

Rätt svar på frågan är givetvis att ingen annan än jag kommer bry sig. Men jag tycker att klädkoder och etikett är viktigt i dessa sammanhang, så obekvämt kommer det att bli för min del. Hualigen!

Och så en liten sammanställning av dagens lyckliga vinnare :D
Vinst 1: REM – Läderband
114 Djurstedt

Vinst 2: IFLW – Läderfodral för klocka , blågrönt
153 @Fliegerchronograph🚁

Vinst 3: Wristbuddys – 1 keps, 2 band & 1 verktyg
347 @Flecktarn

Vinst 4: Watchwear – 4 band
324 @Watchparazzi

Vinst 5: Tid och Ting – 1 Nato & 1 läderband
82 @Magnetize

Vinst 6: KS Explorers Club – Mugg & band
225 @Laddsladd

Vinst 7: KS Webshop – T-shirt & nyckelring
78 @Gummo

Vinst 8: Erikson Urhandel – TISSOT Ryggsäck
241 @Quercus robur

Vinst 9: Sandra Teresa – Örhöngen Silver Opal
331 @TibbeTabb

Vinst 10: Leijona – Voutilainen X Leijona duk & bricka
102 @TotteH

Vinst 11: Söner Watches - Klocka, Valfri Legacy eller Momentum
341 @sonnyyy

✨STORT GRATTIS TILL ER ALLA!✨
Grattis till alla vinnare! ...Och dit kan ju också räknas alla de barn som Min Stora Dag, kan ge en roligare dag.
Vi ses imorgon igen.
PSX_20240308_222802.jpg

Dag 8, lotteri nummer två samt internationella kvinnodagen är snart förbi. Det blev ingen vinst denna gången heller men jag fick gå på date med frun med teater- och restaurangbesök. 👍💋
IMG_2933.jpeg

Där ligger han, vår nationalskald, Henrik Schyffert. Mycket, mycket bra föreställning!
Fick dra på mig ett ”dressigt” band från min galma vapendragare på REM straps kvällen till ära. Tonfiskburklock 😀
IMG_2936.jpeg

God natt kamrater!

Tillbaka
Topp