Äh, den där lilla detaljenHann titta ca 10 sekunder innan man blev avbruten men hur ställer sig #teamexplorer till videons innehåll
@Cosmo @Vinterdykarn @Frontendarn @ArtVandelay mfl
Kanske bäst att kasta in handduken?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äh, den där lilla detaljenHann titta ca 10 sekunder innan man blev avbruten men hur ställer sig #teamexplorer till videons innehåll
Oslagbar! Testat många kombinationer men landar alltid i denna, ibland blir det en Antica Formula för variation men inte så oftaFint att se! Det där är exakt min go-to-negroni![]()
Det där är en bra negroni, snyggt!
Tror det är samma typ av folk som hittat på att Rolex Explorer var första klockan på Everest som de som kallar Explorer 2 "Steve McQueen". D.v.s. handlare som vill skapa buzz words. I övrigt håller jag med om att Explorerlinjen är den enda "true collection" av RollarHann titta ca 10 sekunder innan man blev avbruten men hur ställer sig #teamexplorer till videons innehåll
Wow, vinst!! Det trodde man ju aldrig!Vinst 8: Erikson Urhandel – TISSOT Ryggsäck
241 @Quercus robur
Jag såg ingen av mig känd OWG:are som bröt mot reglerna och föll till föga och provade någon Omega på eventet. @ToolDiver var mycket öppen med att årets OWG-deltagande var ett avslutat kapitel för hans del så därom finns intet ont att säga. @Enrico som också fanns på plats var i likhet med mig trogen sin OWG-klocka, en vackert vittavlad Oris i hans fall. Själv kämpar jag på med min Laco.
![]()
![]()
För övrigt konstaterar jag så här idag den 8:e mars att det finns nog ingen kvinna som någonsin har brutit ett OWG March, i alla fall gäller det årets utmaning. Bra!
![]()
Grattis till vinsten!Wow, vinst!! Det trodde man ju aldrig!
Hur är processen för att få hem den? Blir man kontaktad här på forumet? @Berns
Nu måste man ju köpa fler lotter till nästa vecka för att hålla uppe tempot![]()
Toppen! Tack så mycket för snabbt svarGrattis till vinsten!
Berns skickar mail till dom som vunnit sedan så hanteras allt därigenom.
Se på f..! Och jag som älskar Euskefeurat men den referensen var helt omedveten och gick mig totalt förbi@Pippis pappa
Se på fan, Blancpremiär idag till och med!
![]()
("Det blev morgon den åttonde dagen" är en rad i en låttext av Euskefeurat)
Skål för helgen alla kämpar där ute!
Så jäkla konstiga träd! Såga ner hela skitenSågar och njuter av lite lantliv!
![]()
![]()
Du kan få testa min!Vad kul det vore att testa nån annan klocka nu…
Fan, din är större!Du kan få testa min!
Jag får höra det ofta. Nästan för stor!Fan, din är större!
Vackert!
You are what you wear…Äh, den där lilla detaljen#teamexplorer går starka starka i år och inte ens vetskapen om att våra klockor är bluff stoppar oss!