• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Dag 9. Still going strong! Klocka och morgonens bröd 🍞
IMG_20240309_101421.jpg

God morgon mina vänneerrrrrr!

Incheckning dag 9, tycker allt rullar på som det ska. Var lite jobbigt de första dagarna med nytt armband, då det var otroligt hårt i gummit, men nu börjar det ordna till sig, format sig fint efter min armled.
Nu en stor balja kaffe, sen ut på loppis runda, se om man hittar någon klocka till nästa år.
IMG_3412.jpeg

Jag gillar verkligen Aqualand men gummit är den klockans svaghet (tur att det går att byta). Förstår inte riktigt hur dem tänkte när dem valde ett material ett snäpp mjukare än sten.

Dag 9)

I onsdags hämtade vi paket från den lokala bensinmacken...

img_3126-jpeg.2483838

Idag öppnar vi lite till på paketet som ramlade in från Kaplans tidigare i veckan! Men jag fortsätter att suga på karamellen, nu spar vi på fortsatt avplastning till en annan dag Hehe....

IMG_3212.jpeg
IMG_3213.jpeg

Senast ändrad:
Fullt upp denna morgon! Så här kommer dagens första incheck, dag 9! 🙏🏼

IMG_1457.jpeg

Alla ska underhållas, med eller utan päls! Passar även på att börja utbilda mini. Gäller att börja i tid så att säga 😄

IMG_1477.jpeg

I övrigt känns det bra! Det tuffar på. Nästa vecka ska nog @Fliegerchronograph🚁 få köpa lotter åt mig, så man vinner något… 😉 Skämt åsido, i vilket fall som helst känns det bra att bidra med pengar till insamlingen. 🎟️

Kämpa på alla! Jag och mina Camel-bröder @Mortadella och @oddface i #TeamCamel rider vidare 😎🐪☀️

IMG_1478.jpeg

Ett dagligt inlägg mår alla bra av. Otroligt att jag även igår vann i lotteriet då en av vinsterna, den från IFLW, tillföll en av de tio lotter jag hade. Det är ju mitt fjärde år i utmaningen och de första två var helt vinstlösa. Vi får se hur det går i kommande dragningar, lotter kommer jag att fortsätta att köpa. För den goda saken om inte annat.

IMG_6361.jpeg

En minut på soffan efter att ha packat och lastat bilen är man värd! En kortvecka i Branäs väntar och det är med skräckblandad förtjusning när man har fyra barn 😅

Haiku:

Från vårsolens glans
Åka till slit i snörike
Ilandsproblemen

1000013944.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp