Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag röstar på vitt. En trendspaning?Jag kan inte bestämma mig för vilken jag skall ha. Hjälp!
![]()
Skulle gå WTJag kan inte bestämma mig för vilken jag skall ha. Hjälp!
![]()
Perfekt att gå rakt in i OWG från postens utlämningsställe!Hmm då har man en klocka på ingång tills imorgon, hur ska det gå egentligen? Ska det bli en fail 1 mars redan iår?![]()
Frågan är om jag ska starta OWG Fail-tråden redan nu?Perfekt att gå rakt in i OWG från postens utlämningsställe!
Alla känner nån som känner nån från forumets alla hörn?
Tagga-in-för-sakens-skull för varför inte...En raggning är bättre än ingen raggning eller hur det nu var
@Acos , @Birchgrove , @Björn Boett , @BoZ80 , @FreakyLeo , @Jox , @Kalvin , @KandreasF , @Knäckehäxan , @Kreacon , @LoveL , @Master J , @moggelito , @MoHaha , @mueller , @Nicke75 , @Nilas , @Schned , @TotteH , @Watcharound , @Dr. D , @Smooth Operator mfl mfl kom igen, dags att släppa sargen?
❤
Start ’Uppsnack inför OWG-Fail’Frågan är om jag ska starta OWG Fail-tråden redan nu?![]()
Ytterligare ett underbart val!!Men för fan. Man får väl prova.
Tål inte att utmanas/provoceras sådär
Tror inte jag har använd samma klocka en vecka utan att byta senaste 10 åren så en månad kommer bli en utmaning på en nivå ingen normalt funtad människa kan fatta.
Får försöka överleva med frekventa bandbyten
Vilken klocka blev det då?
jag tänkte först ta nån Doxa, Squale, Zelos eller nåt annat mikro. (är ju med i den "ökända" mikromaffian)
Dock föll valet i slutändan på ett lite udda "lyxmärke" som nästan kan räknas som mikro i och med att ingen vill köpa deras produkter...
Byter originalgummit till röd/gul plast från Kina till att börja med. (Skåneflaggan givetvis)
Ulysse Nardin Maxi Marin Skaune Edition
![]()
Ajajaj, snacka om att börja på hard. Jag har också en på ingång som förhoppningsvis kommer idag, annars sitter vi i samma båtHmm då har man en klocka på ingång tills imorgon, hur ska det gå egentligen? Ska det bli en fail 1 mars redan iår?![]()
Skönt att det är flera som kommer ha det tufft!Ajajaj, snacka om att börja på hard. Jag har också en på ingång som förhoppningsvis kommer idag, annars sitter vi i samma båt![]()
Personligen hade jag nog valt Malm klockan, men det är bara på känsla.Vad säger panelen?
Har lite svårt att bestämma mig.![]()
Cool Seiko!Snart dags att säga ”hejdå” till Expy
![]()
![]()
Men vad har jag ställt till med nu? Man blir så trött på mig ibland...Jahaja @thewordfox min käre vän, tillika nemesis, nu har du satt oss båda i den här situationen så det är väl lika bra att kliva med va.
Hur byter man klocka för OWG? Inser att jag behöver något mer robust för att hålla i en månad med min livsstil. Är det för sent, det är ju trots allt en bonusdag idag som rimligen borde vara till för att byta klocka.Jag hakar på med något liknande. En gammal Fortis som jag tycker är skitsnygg. Älskar tavlan och plexit nu när ljuset är på väg tillbaka.
![]()
Så jag slösa pengar på 18 mm band, kul
Maila mig på [email protected] med en kopia på inbetalningsbekräftelsen så ser jag till att du får lotter för anmälningsavgiften.@Berns jag var lite väl het på gröten och gick igenom anmälan utan att läsa, har swishat till Min Stora Dag men vad gör jag nu?![]()