• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Mic1

Rolex
2-Faktor
tenor.gif


IMG_2396.jpeg
IMG_2472.jpeg
 
Senast ändrad:

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Om du tar helg redan nu så ska jag banne mig kosta på mig ett bandbyte redan ikväll! Skål!
IMG_20240314_210854~2.jpg
Riktigt snyggt min Camel-broder! 😍 Kanske ska dra på ett grått nato här också imorgon… 🧐😎🐪
Lönegrundande utvecklingssamtal med storchefen i morgon. Bäst att välja ett neutralt och diskret band till Läckersubben.
IMG_0301.jpeg

IMG_0302.jpeg

IMG_0303.jpeg
Sagt det innan men säger det igen - du tar alltid så grymt fina bilder! 😍 Alltid lika trevligt att titta på 👌🏼
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Fredag och så gott som helg!! Drömde att jag åkte ut inatt. Hade glömt klockan till jobbet och fick nödlåna en likadan 58:a av en kollega. Men det var tydligen inte ok så jag blev avstängd från klocksnack 😵 det kanske är något för nästa års owg….
IMG_5655.jpeg
 

Lesa

Patek
2-Faktor
0924334F-0EE3-4122-B2D1-5A8513906FDE.jpeg

Godmorgon. Tnr:150621. Stövlar på å morgonpromenad innan frukost. Det verkar som den där "fladderlappen" har tröttnat på att dela ut flaps. Numera är det bat som gäller, eller någon annan hårdvara? Ha ´re bäst // 🧐
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Dag 15)

Sent hem från jobbet igår, tidigt till jobbet idag! Mycket blir det, dagen är fullspäckad med måstesen…

IMG_3328.jpeg



Och så passade vi på och köpa några lotter till! Köper vi lotter för 1240 kr till så når vi upp 100.000 kr i halvtid!

IMG_3329.jpeg
 
Senast ändrad:

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Godmorgon och incheck dag 15! Nu är det nerför hörni. Snart i mål! 🙏🏼

Spännande med lotteriet sen också, kanske vinner man något? Mest troligen inte, det spelar inte så stor roll. Det är insamlingen som räknas 😃

Inleder med länk, men kommer likt min Camel-broder @Mortadella byta till nato lite senare 👌🏼 Nu kör vi! 😎🐪 #TeamCamel
IMG_1824.jpeg
 
Topp