Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Reglerna är tydliga med att klockan ska vara på varje dag och endast fås tas av kortare stunder. Folk har blivit batslappade för sånt tidigare år men som jag skrev var detta bara en varning så kör vidare (med klockan på)Tycker ändå jag ska få dispans för den! Magsjuka och klocka/smycken är fan inget hit!bajs överallt
@Berns vad säger reglerna?
Åh, en hederlig(?) Panzerkampfwagen IV.![]()
Tnr:201203. Dax att ta lunch å avsluta bygget av denna vagn som jag håller på med just nu. Ha´re bäst //![]()
Min Apple Watch ser ut som en Tudor i vissa vinklar.
![]()
Reglerna är tydliga med att klockan ska vara på varje dag och endast fås tas av kortare stunder. Folk har blivit batslappade för sånt tidigare år men som jag skrev var detta bara en varning så kör vidare (med klockan på)![]()
Det låter precis som det brukar göra när man pratar om riktigt lyxiga klockor; Knappar kamouflerade som kronskydd och en boett som sitter som ett smäck trots på papperet överdådiga dimensioner. Jag är gravt imponerad, tror jagArbetsdrabbad som jagär så får beundra denna gråmulna dag genom ett fönster. Och studera vad som ser ut som lyxkinesens knappar. Dessa är i själva verket mera kronskydd. Och hela pjäsen är faktiskt inte så obekväm och knölig att bära på armen som man kan tro av dess ohyggliga mått...
![]()
Haha, det vill jag se! Hittade faktiskt nya batterier under lunchen idag så det kan vara så att den börjar ticka redan ikvällGrattis till nya klockan! Och hatten av för en snäppet högre owg-spirit! Det enda jag gjorde när min Tudor FXD kom var att dra ur bandet. Som för övrigt sitter i igen för att jag ville fota klockanMen nu vet jag vad jag ska göra i eftermiddag. Jag tar svans på dig, lossar på baklocket och monterar av rotorn för att vara på den säkra sidan.
Smackade på ett läder på Expyn idag rätt gött. Har inte haft länk nu på ganska många dagar.
![]()