• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Bratten är på trots gårdagens nyförvärv, men Ploppen lockar orimligt mycket😁
IMG_7220.jpeg
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Känner mig lite sliten såhär på den 20:e dagen i OWG March. Läser därför ur Bibeln och dess skapelseberättelse. ”På den tjugonde dagen skapade Gud kokostoppen för att vederkvicka och behaga människan”. Köper därför en sådan i cafeterian här på jobbet och känner livskrafterna genast återvända. Nu kör vi elva dagar till jag och Lacon, minst.


IMG_6789.jpeg
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Incheckning dag XX.
Ena katten snackar med fåglarna genom fönstret och jag ska bege mig till kontoret.
Grått och kyligt ute så jag skyddar handleden med en läderlapp ( @Mic1 )
IMG_0801.jpeg
Jag är nog benägen att hålla med @Limeee här. Bara för att du längtar efter omväxling behöver du inte ägna dig åt självskadebeteende. Även klockan mår dåligt av detta övergrepp!
 

Vinterdykarn

KS Explorers Club
Jag är nog benägen att hålla med @Limeee här. Bara för att du längtar efter omväxling behöver du inte ägna dig åt självskadebeteende. Även klockan mår dåligt av detta övergrepp!
Härligt att se hur mycket känslor man kan väcka. Jag och mittfåran är inte riktigt kompisar och jag trivs med att simma mot strömmen. Expyn verkar också trivas reaktionerna till trots 😎
 

Vinterdykarn

KS Explorers Club
Härligt att se hur mycket känslor man kan väcka. Jag och mittfåran är inte riktigt kompisar och jag trivs med att simma mot strömmen. Expyn verkar också trivas reaktionerna till trots 😎
@Limeee och @Gummo , Jag har en extra liten överraskning åt er på fredag. Jag hade gärna, storstilat, följt upp dagens kräkmedel redan imorgon, men tyvärr omöjliggör vissa jobbaktiviteter min plan. Den får därför vänta en dag… 😉
 
Topp