• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Nu bär det iväg på födelsedagskalas och påsklunch😃🎁
IMG_20240330_113322.jpg
Är det Leksands brun- eller normalgräddat i paketet där 😁
 

Lesa

Patek
2-Faktor
D1001561-42B1-4911-9C17-AA7A06654A5D.jpeg

Godmorgon. Tnr:310735. Då var det sommartid som gäller och dag 31. Stövlar på å en snabb morgonpromenad blir det innan frukosten. "Fladderlappen" står tydligen modell numera för hans flappuppdrag är det inte tätt mellan. Ha ´re bäst // 🧐
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Dag 31)

Sista dagen! Hm…inte lika fint väder som igår, men det är bara att gilla läget!

IMG_3842.jpeg


Har gott bra tycker jag! Är inte så illa att vara OWG, ganska så skönt istället att slipa ångesten över att behöva välja!

Har inte ens tänkt tanken vilken jag ska börja bära från och med imorgon . Bäst till, ligger dock klockan jag ropade hem från Kaplans under Mars månad.

IMG_3844.jpeg
IMG_3841.jpeg
 
Senast ändrad:

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
IMG_2862.jpeg

Sista incheckningen för i mars. Iphone-klockan visar sommartid men EGENTLIGEN är klockan 6:50. Tack för i år alla inblandade. Inte vann jag något på något av rafflesarna men många Stora Dagar har vi bidragit till och det är den största vinsten av alla!
 
Senast ändrad:

roosterman

G-shock
2-Faktor
God morgon everyhopa 🥱
Sista dagen i mars.. Innebär ju att det är total klockbytarfrihet i morgon😁 (Och en runda till Jönköping och Elmia😁)
Missa inte uppesittarkvällen på Clubhouse ikväll kl 21.00 till April. Där kör vi ytterligare en liten prisutdelning till några av deltagarna i årets OWGM 😃
Länk finns på hemsidan.
IMG_20240331_085612.jpg
 
Senast ändrad:

fransl

Cartier
Lyxkinesen är nog en av de billigare klockorna jag någonsin köpt. Var osäker på om den skulle hålla månaden ut ens. Jag har ställt den två gånger. I början när gångreserven inte klarade en riktig sovmorgon och imorse när sommaren kom.

Den har dragit sig lite över fem minuter vilket väl får anses vara ok.

From imorgon kommer du att få sitta i klocklådan på obestämd tid. Tiden vi haft har varit bra. Men jag tror inte vi har någon framtid ihop.
1000007992.jpg
 
Topp