Tycker du ska testa och sen ta ett snack med @Mic1Inte ännumen om jag låter plasten sitta på så nuddar den ju inte?
![]()

Eller tvärtom

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker du ska testa och sen ta ett snack med @Mic1Inte ännumen om jag låter plasten sitta på så nuddar den ju inte?
![]()
Det var alla rätt, till och med huset har du prickat in!Ah, familjen Zingo, jag ser den framför mig.
![]()
Äsch, jag känner mig stark
Jag kan göra det lättare för digOWG blev precis väldigt mycket jobbigare![]()
![]()
Man undrar osökt vad du har för anställningskriterier om klockor inte ens varit på tapeten. Ursäkta, men det låter ju helt sjukt.
Får skylla på tillfällig sinnesförvirring. Alt början till alzheimers pga åldernSjuk värld vi lever i......
Det var lite heavy metal över den combonHemgång i gråväder. Satfläsk vad kallt det blev... skönt man har bund på...
![]()
Nejdå, sålänge inget annat hamnar på handleden under tiden så är det lugntEftersom jag är så otroligt ärlig så vill jag dubbelkolla med buttman @Mic1
Klockan ligger på ljusladdning i kvällssolen då nivån är riktigt låg (ev reparation erfordras), Den kommer vara av handleden ca 2 timmar. betyder det att jag är ute ur leken?
Har du inbyggda elslingor i den där?! Riktigt imponerande bandHemgång i gråväder. Satfläsk vad kallt det blev... skönt man har bund på...
![]()
Det var ju den som var svårast. HATAR att inte ha klocka på mig. Nu får jag ju kolla tiden på telefonen som en finnig tonåring som inte kan utläsa en analog klocka (även om min owgm klocka är digital i år)Nejdå, sålänge inget annat hamnar på handleden under tiden så är det lugnt![]()
Helt rätt! Jag tänker på samma sätt med min nyanlända ProTrek, som får behålla plasten månaden ut. (och då fyller jag ändå år idagÄsch, jag känner mig starkfyller år 3e april, den ska vara plastad tills dess
![]()
Det tror jag säkertJag kan göra det lättare för dig![]()
Wow grattis på födelsedagenHelt rätt! Jag tänker på samma sätt med min nyanlända ProTrek, som får behålla plasten månaden ut. (och då fyller jag ändå år idag)
Grattis!!Helt rätt! Jag tänker på samma sätt med min nyanlända ProTrek, som får behålla plasten månaden ut. (och då fyller jag ändå år idag)
Nä det är helt enligt reglementetEftersom jag är så otroligt ärlig så vill jag dubbelkolla med buttman @Mic1
Klockan ligger på ljusladdning i kvällssolen då nivån är riktigt låg (ev reparation erfordras), Den kommer vara av handleden ca 2 timmar. betyder det att jag är ute ur leken?