Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har gått över till att köpa klockor på lösvikt??
Inte många kilon man får om man håller sig till g-shocksDu har gått över till att köpa klockor på lösvikt??
Den här är hyffsat tung faktisktInte många kilon man får om man håller sig till g-shocks![]()
@Mic1 !!!!!!!! Buss på!!
Och snygg ocksåDen här är hyffsat tung faktiskt
![]()
Min lokala Stjärnurmakare ska slå igen en av sina butiker så det var 50% på allt i den butikenOch snygg också
Glömde nästan av alla g-shocks i metall, kom på det efter jag postade![]()
Det där är next level!!!
Kan du vara snäll och blurra mitt ansikteFöljande utspelar sig 10:e Mars mellan 19:00 och 20:00
Efter att fail-tråden skördat ytterligare offer riktar Bauer misstankarna mot den gode @Limeee som försett det senaste offret med en ny tick-tackare. Är han en enkel citrusfrukt eller är han den fruktade supersura superskurken Dr Liveee som länge gäckat Jack?
Dags att kavla upp ärmarna och pressa en nära släkting på information!
![]()
22 dagar kvar...
Skit i skrattemojin, dags för en limeemojiKan du vara snäll och blurra mitt ansikte![]()
Det är hekto pris på demInte många kilon man får om man håller sig till g-shocks![]()
Ett stort grattis till en super cool klocka. Jag hade gjort detsamma om jag hade köpt en sådan
Nästan så man förtjänar två lavetter när man failar med en så lik klocka
Tack, tack! Känns helt rätt!Ett stort grattis till en super cool klocka. Jag hade gjort detsamma om jag hade köpt en sådan![]()
Batman får passa sig. Med night vision goggles på kan man kolla klockan t o m då eftersom den har night vision mode. Så svårt coolt att det är omöjligt att låta den ligga.Nästan så man förtjänar två lavetter när man failar med en så lik klocka
![]()
Heavy Metal är inte riktigt min tekopp. Däremot kan lite gammal hederlig punk kittla mina musikaliska smaklökar.Det var lite heavy metal över den combon![]()
Att du vågar bund i sånna här tider är imponerande. Folk har fått lavett för mindre än så…Heavy Metal är inte riktigt min tekopp. Däremot kan lite gammal hederlig punk kittla mina musikaliska smaklökar.
Tycker nog att det här bundet kan vara lite punkigt också.
![]()