Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ute, och du kan se något på skärmen?Sitter ute o jobbar lite i det fina vädret![]()
![]()
Auktionen hittar ni här —> https://www.tradera.com/item/191506/667332124/bumper-stalskyddAnnons finns nu på traderasidan. Hela summan till Min stora dag. Jag bjuder på frimärke. Ej spårbart. Eller hämtas på förbestämd plats som passar. Har en goodguy tråd.
Oj det var en kombination jag inte sett förut. Jag gillar Nato, men inte helt säker i det här fallet dock...Var kommer adaptrarna från?
Nu har du väl samlat ihop till ett gäng hurringar av flappen?Orutinerat att inte ha Rinkebyklockan när man tvättar bilen i hemförorten #failx4![]()
![]()
Man får väl starta flera gånger i mars? Har haft 3 stycken dag 1 hittills. Dag 1 imorgon igen kanske? Regelboken är luddigNu har du väl samlat ihop till ett gäng hurringar av flappen? @Mic1
Äntligen!!! Så vi andra slipper se såna där fantastiskt läckra paradisö-bilder (och få skäll av frugan för att hon inte får åka på semester)Dag 18
Tillbaka i Sverige till slut, nu på Arlanda Expressen
![]()
Nu blir jag nyfiken och måste därmed blotta min okunskap: Vad har denna tingest för funktion?Annons finns nu på traderasidan. Hela summan till Min stora dag. Jag bjuder på frimärke. Ej spårbart. Eller hämtas på förbestämd plats som passar. Har en goodguy tråd.
Trevlig klocka det där. Jag har en likadan, men de finns ju i lite olika utföranden, så det kan vara svårt att veta exakt vad som är vad och om det finns något utförande som är "äkta". Min kom oavsett i en blå box.Box and papers! Alla unboxings och annat jag sett om Seagull 1963 ser olika ut. Och ingen box ser ut som min, och jag köpte min från Amazon (där jag nog köpt de flesta av mina klockor).
Det fanns garantikort i lådan, som skall vara en "international edition". Man skulle gå till seagulls hemsida och pilla in ett serienummer. Jag fick aldrig det att fungera och fick ingen bekräftelse att det fungerat heller. Så om min klocka är äkta eller ej vet jag fortfarande inte.
Men nu har den varit enda klockan på armen i arton dagar!
![]()
Jadå, dock inte alls lika braUte, och du kan se något på skärmen?![]()