• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

284C81E1-9586-4341-A6B1-7B8A53F32B29.jpeg

Tnr: 191011. En sväng i city hinns allt med idag å nu time för kaffe. Ha’re bäst//🧐

Senast ändrad:
Var det du eller frugan som packade ihop i år?

Vi hade långa diskussioner här hemma om Rinkeby var svårare eller enklare än Cowbell….

Ska jag vara krass så var det jag! Ville prova en klocka som inte är jättevanlig, eller så är den det. Jag jobbar ju rent krasst i Rinkeby SDF (numera Järva SDF) så den är inte så farlig på det sättet. Jag är bara vek mentalt, trots bundet!
IMG_4124.jpeg

Tre mars-katter, varav en fått vara med två gånger faktiskt.

Seikon använder jag fortfarande och gillar (även om jag nog var rätt trött på den när jag tog den här bilden):
2023.jpg

Förra årets lyxkines, med glas som ser ut som en gigantisk varböld tror jag inte får se mycket armledstid. Men den var, för sin storlek, förvånansvärt lättburen ändå:
2024.jpg

Och i den aspekten tror jag årets klocka faktiskt kan få ett gott liv hos mig även andra månader. Jag blir allt mer förtjust i den ju längre tiden går måste jag säga:
2025.jpg

Senast ändrad:
Då har vi överlevt ett besök på ett av jordens värsta ställen, Nordstan i Göteborg. Men vad gör man inte när det vankas födelsedag för den bättre hälften.
1000008237.jpg
Vet inte om jag skulle vara så hård mot Nordstan 😅
Inte samma dragningskraft som när man var yngre men så illa är det inte 🤣🤣
Väldigt sällan jag behöver ta mig in till Nordstan, kanske bidrar till att jag tycker det är typ ok? 🫣

Vet inte om jag skulle vara så hård mot Nordstan 😅
Inte samma dragningskraft som när man var yngre men så illa är det inte 🤣🤣
Väldigt sällan jag behöver ta mig in till Nordstan, kanske bidrar till att jag tycker det är typ ok? 🫣
Med tanke på hur mycket folk det är där så ja, stället har väl nånting som lockar! Det är nog på mig det ligger snarare, får panik på allt folk som är i vägen där jag ska gå 😅

Med tanke på hur mycket folk det är där så ja, stället har väl nånting som lockar! Det är nog på mig det ligger snarare, får panik på allt folk som är i vägen där jag ska gå 😅
Både jag och sambon hade samma kommentar om allt folk, så många människor överallt 😅
Finns många andra ställen i stan som är roligare att besöka än Nordstan 🙃 eller så handlar man hemma i byn där det är betydligt lugnare

Tillbaka
Topp