Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var det du eller frugan som packade ihop i år?
Vi hade långa diskussioner här hemma om Rinkeby var svårare eller enklare än Cowbell….
Men myys att dra upp ett manuellt verk ju!Visst att det är nedförsbacke och bara två veckor kvar av mars, men nu börjar man tröttna på ett manuellt urverk...
Note to self inför 2026: välj quartz eller automatare
![]()
Det är absolut "mysigt" att behöva dra upp den, men bara när den är i rotation med andra ur. Nu har det övergått till en sysslaMen myys att dra upp ett manuellt verk ju!
…jag kanske ska dra upp någon klocka där hemma bara för att.
Jag kan avlasta dig, kommer hem och drar upp den åt dig ett par dagar i veckan!Det är absolut "mysigt" att behöva dra upp den, men bara när den är i rotation med andra ur. Nu har det övergått till en syssla
Den där hade jag gärna dragit upp varje dagVisst att det är nedförsbacke och bara två veckor kvar av mars, men nu börjar man tröttna på ett manuellt urverk...
Note to self inför 2026: välj quartz eller automatare
![]()
Vilken lins kör du med?God morgon dag 19!
![]()
Vet inte om jag skulle vara så hård mot NordstanDå har vi överlevt ett besök på ett av jordens värsta ställen, Nordstan i Göteborg. Men vad gör man inte när det vankas födelsedag för den bättre hälften.
![]()
Med tanke på hur mycket folk det är där så ja, stället har väl nånting som lockar! Det är nog på mig det ligger snarare, får panik på allt folk som är i vägen där jag ska gåVet inte om jag skulle vara så hård mot Nordstan
Inte samma dragningskraft som när man var yngre men så illa är det inte
Väldigt sällan jag behöver ta mig in till Nordstan, kanske bidrar till att jag tycker det är typ ok?![]()
Både jag och sambon hade samma kommentar om allt folk, så många människor överalltMed tanke på hur mycket folk det är där så ja, stället har väl nånting som lockar! Det är nog på mig det ligger snarare, får panik på allt folk som är i vägen där jag ska gå![]()