Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Maten håller absolut högsta klass, men lite "stelt" för min smak.Kan rekommendera ett av mina favoritställen i sthlm. Bobergs Nk.
Alltid bra!
![]()
Tack för påminnelsen, alldeles för dålig på att stå och jobba. Snart har man onsdagen avklarad också.Samma klocka - men nya vanor. Har börjat stå upp betydligt mer vid arbetsplatsen.
![]()
Gula blommor, gula truckar. Äter ni bara gul mat också? Citron och banan i 31 dagar!Handlar en lite blomma till Roosterwife som fyller år idag
![]()
![]()
Ah, klassiker.Sen incheckning även idag, även om den inte blev lika sen som igår. Kapten Haddock illustrerar för övrigt min känsla till punkt och pricka just nu.
![]()
![]()
Håll dig i skinnet nu kompisO Fader Fladderlapp!
Håll din hand över mig så jag inte felar!
![]()
Ge mig en Fladdersmäll så jag inte vågar annat....Håll dig i skinnet nu kompis
![]()
Vore riktigt spännande att se hur den sitter på handleden. Fixar du ett snabbt skott?![]()
![]()
Fru Bud66 är på resa till måndag. Jag har hittat nyckeln till min låda. Och den här skönheten kom med posten idagNu är det svårt att stå emot.