• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

IMG_5387.jpeg

Tnr:191724. Står å fundera stark på vad frun och jag skall äta till kvällsspis denna onsdagskväll tillsammans....
IMG_5388.jpeg

med dessa. Kommer säkert på något enkelt. Ha ´re bäst // 🧐
IMG_5390.jpeg

Edit: Blev fish and chips och guinness. Var ju St Patrick day i måndags.

Senast ändrad:
Höger handled är ju ändå tom. Och fel arm räknas inte, jag har kollat 😎
tempImagetOQXUq.jpg

Ok?
Kommer Batman nu? Eller sover han?
(kan meddela att klockan sitter på 20:åriga dotterns handled... Det var inte helt lätt att övertyga henne om varför jag inte kunde göra det själv.. "bevis" på detta bifogat i bilaga.)

Bilagor

• tempImagebv0ns6.png
    tempImagebv0ns6.png
    1.4 MB · Visningar: 2
Packar såld klocka som får gå till annan klocksnackare, känns väl lite sombert att inte ens få köra en sista sväng på handleden innan adjö.. men, den riktiga utmaningen kommer när den där nya 206 st Sinn och Squale T-183 i kolfiber kommer som ersättare, man har det inte svårare än man gör det och nu tänker jag att jag just höjt svårighetsgraden till fem av fem.. får stampa på en legobit för att centrera mitt rotchakra eller något 🤦🏼‍♂️

IMG_6754.jpeg

Tillbaka
Topp