Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du också i behov av terapisamtal under OWG? Behöver du lite stöd av en klockbroder? Good News! Ikväll ges inte bara möjligheten till lite sinnesfrid utan också tillfälle att lyssna in på när jag retar @roosterman!
Veckans Klockhändelser ikväll klockan 2100 https://www.clubhouse.com/invite/WX...L:xiSOtq8SkoA3JY-jop4FUjA5jGX73ANp4tNhOSZJsMk
@Charlie2k14 sista chansen nu...![]()
@Malte2021 @Patric J @NiklasArvid @loevhagen glöm inte failavgift om ni inte slängt in det redan![]()
Jag är jättesnäll, så jag behöver ingen smäll
Jag är ganska säker på att failare saknar rösträtt?The cat says...
![]()
![]()
Svårt att faila om man inte varit medJag är ganska säker på att failare saknar rösträtt?
Känns som det vore bra med minst en man på ”insidan” imorgonGod morgon dag 19
Vågen visade +3 kg efter semestern så nu blir det självspäkning de luxe.
Apropå späkning, är det nån som ska med @ERIKSON URHANDEL på bilar och breitling nästa vecka? Är sugen men det lär innebära en fail på upploppsrakan
![]()
Drömmigt jobb ändåDag 19 av 31
Förbereder för en ny dag med utbildningar, idag är det HLR och Hot & våld som står på agendan. Älskar att utbilda
När jag körde fickur höll jag inte ens en klocka i handen! Det där är