• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

2959FCDB-2AF8-4822-939B-6D9718520B0C.jpeg

Godmorgon. Tnr:230757. Frukost avklarad, snygga till sig lite å sen ta en snabb promenad i det kylslagna morgon vädret. Flappen var ju på födelsdagsparty i går men det blev allt lite surt efteråt tydligen. Hoppas bara att middagen smakade bra. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Dag 23)

-4 och dis än så länge, men ska bli soligt framåt lunch.

IMG_6748.jpeg

Morgonstund har guld i mund sägs det! Men idag så stämmer det nog inte så bra kanske.

Dels för att jag tagit sovmorgon och dels för att jag nog ska ta mig en långpromenad om ett tag istället för att fixa med matlådorna.

IMG_6749.jpeg

Reflekterar inte ens över vilken klocka jag tar på mig på mornarna. Och bara en vecka kvar, galet! Enkelt har det varit också trots variation i min vardag i allt från ”skogshuggarliv till dressad klädsel” Bra owg material och en riktigt GADA. Nämnt det tidigare, hade den haft snabbjustering så jävlar 👌🏻
IMG_9031.jpeg

Reflekterar inte ens över vilken klocka jag tar på mig på mornarna. Och bara en vecka kvar, galet! Enkelt har det varit också trots variation i min vardag i allt från ”skogshuggarliv till dressad klädsel” Bra owg material och en riktigt GADA. Nämnt det tidigare, hade den haft snabbjustering så jävlar 👌🏻
IMG_9031.jpeg
Då kanske detta kan vara något att testa?

Tillbaka
Topp