Den där är riktigt finIncheckning dag 28! Sista fredagen med gänget, hoppas ni får en fin dag. Här ser det ut att bli soligt
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är riktigt finIncheckning dag 28! Sista fredagen med gänget, hoppas ni får en fin dag. Här ser det ut att bli soligt
![]()
Vad vi vet så här långt: polisen ska prata med en man, mannen skjuter mot polisen och polisen skjuter tillbaka. Nu är bombskyddet på plats eftersom det finns, obekräftade, uppgifter om sprängmedel.
Incheckning dag 28! Sista fredagen med gänget, hoppas ni får en fin dag. Här ser det ut att bli soligt
![]()
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP som vi säger i G-shocktråden![]()
Har en Peugeot som rullat fint nu i ett par årDu kan väl ändå inte rekommendera köp när det kommer till franskt?
Har ägt en Cittra och aldrig igen, aldrig haft så mycket strul med en bil tidigare och dessutom NY
Förstår att det kan vara svårt att acceptera att man är så illa omtyckt som du
MSD tycker om mig. Hur mycket deg har jag inbringat nu?Förstår att det kan vara svårt att acceptera att man är så illa omtyckt som du
![]()
"En man han skjutit mot polisen!!"![]()
Inte konstigt att du var på plats så snabbt…![]()
Nu var det ju inte riktigt så jag menade…"En man han skjutit mot polisen!!"
- Meh...
"Nu kommer bombskyddet också!"
- Gäsp
"Sägs att han kör Breitling!"
- Say no more, jag är där!
AjajVarit så trött på min lilla Revue senaste dagarna att jag inte ens orkat ta kort på den.
Råkade ta en annan klocka imorse, bytte till en andra efter jobbet och så går det på
![]()
![]()
![]()
Har blivit ombedd att ge dig ”kompanistryk” om du inte lämnar tråden såMSD tycker om mig. Hur mycket deg har jag inbringat nu?
![]()
Keep ’em coming!
Nämen