• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Dag 28
Vi börjar med maten, gästerna kommer 18.30!
Trevlig helg kamrater

:D :D :D
20250328_165631.jpg

😮 Du kan väl ändå inte rekommendera köp när det kommer till franskt?
Har ägt en Cittra och aldrig igen, aldrig haft så mycket strul med en bil tidigare och dessutom NY
Man kan ha otur... Och tur, med alla bilmärken. Jag har aldrig haft så lite strul som just med mina cittror. Tidigare har det passerat några Audi, saabar, Fiatar, Morrisar.

Det var som fan!

Titta vad hon visade på mig när vi kom hem nyss!

Som sagt var, Los Tantos var ju på en jippo kväll på XL-Bygg igår! Det var lite föreläsning, mat, tävlingar etc.

En av tävlingarna var att leta efter denna biljetten! Haha…va fan , inte har jag sådan här tur, men vad gör det, jag är glad att hon vann en högtryckstvätt för nu har vi en varsin!

IMG_6888.jpeg
IMG_6887.jpeg
IMG_6890.jpeg

Senast ändrad:
De gånger vi har köpt städning så får jag alltid gå ett varv runt i lägenheten och ställa i ordning allt…. Visst är det skönt att det är städat men jag har lite OCD och tycker allt ska ligga på sin plats och i rätt riktning/vinkel.
Har vi valt fel bolag eller ska jag ändra på mig själv?
Ni har fel bolag, 100%. Det här är faktiskt det tredje bolaget vi använder oss av och det första vi är nöjda med. Kört med dem här ett år nu och de är på riktigt grymt bra 👌🏻

Senast ändrad:
Lyckligtvis är det inte helt lätt att välja ut något särskilt som ger #guldkant på vardagen, bara att få välja dagens klocka ger glädje. Och att cykla till jobbet, att sätta sig och spela ett roligt spel en stund efter jobbet, eller att få träffa sin underbara systerdotter.

Men något som verkligen har blivit en ritual som renar själen är att varje dag efter jobbet plocka fram en penna, öppna upp en skrivbok och plita ner några rader om dagen som har gått. Både det bra - och kanske viktigare ibland - det dåliga.
1000040948.jpg

Eftersom man är som man är har det blivit kul att samla på pennor också... Här ett par Mont Blanc, Kaweco och en av många Lamy.
1000040947.jpg

Checkar in från soffan med nackspärr, igen 😩
Fick ryggskott förra veckan och tror det här är sviter därifrån. Jag har väl gått runt och spänt mig undermedvetet och idag small det till. Känns inte alls bra, särskilt med tanke på att jag på söndag ska flyga till Schweiz för en liten utbildning med både teori, praktik och samkväm. Förbannade helvete…
Har fått muskelavslappnande utskrivet av läkaren och ligger med värmekudde. Men det hjälper föga… bara hålla tummarna och be till en högre makt att det mirakulöst blir bra till senast söndag
IMG_9078.jpeg

Tillbaka
Topp