• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Soffläge med dottern

1000001929.jpg

En lite fråga - den kanske har besvarats, men ändå: Vilken tidszon utgår vi från? Är det svensk tid som gäller (dvs. OWG råder från midnatt till midnatt svensk tid). De flesta av oss torde bo i Sverige, men det finns väl en del utrikes bosatta - bör de också följa svensk tid, eller är det okej om de följer den lokala tiden där de befinner sig?

Dag 31! Det är väl nu man ska reflektera över sitt klockval, men gör det i ett senare inlägg när hjärnan är igång.
1000041086.jpg

Lämnade in jobb-ID3an på service...
1000041087.jpg

Du kliver åt ett helt annat håll i Heinz vs. Felix debatten ser jag!

VW i Wolfsburg har ju en egen grisfarm för att göra sin egen Currywurst, så det är väl bra utbud med deras egen Ketchup också.

En lite fråga - den kanske har besvarats, men ändå: Vilken tidszon utgår vi från? Är det svensk tid som gäller (dvs. OWG råder från midnatt till midnatt svensk tid). De flesta av oss torde bo i Sverige, men det finns väl en del utrikes bosatta - bör de också följa svensk tid, eller är det okej om de följer den lokala tiden där de befinner sig?
Med tanke på alla tävlingar har följt svensk tidtagning borde det även gälla för detta 🧐

Det kan vår eminente Båtman @Mic1 svara på som det annatlanding han är 😁
@Corde borde inte vara fel ute 👍

Check-in dag 31 ☄️
Har varit trevligt att lära känna Nivada meteoriten lite bättre. Måste säga att jag fortfarande trivs väldigt bra med den. Behaglig storlek, roliga material (titan och meteorit) samt det kupade glaset.

Ska ändå bli skönt att återgå till det normala efter denna sista dag. Tråden har jag ändå inte hunnit med men kan förstå att den blir saknad av er som häckat här i en månad.

Over and out!
1000047629.jpg

Check-in dag 31 ☄️
Har varit trevligt att lära känna Nivada meteoriten lite bättre. Måste säga att jag fortfarande trivs väldigt bra med den. Behaglig storlek, roliga material (titan och meteorit) samt det kupade glaset.

Ska ändå bli skönt att återgå till det normala efter denna sista dag. Tråden har jag ändå inte hunnit med men kan förstå att den blir saknad av er som häckat här i en månad.

Over and out!
1000047629.jpg

Tycker den där ser fantastiskt fin ut!!

Skickade en liten peng så det blev jämnt 100-tal 😄

Tack allesammans för en trevlig mars-aktivitet! Nu ser jag fram något enormt emot att få byta, även om Yeman fungerat alldeles ypperligt 👍 Måste säga att jag uppskattat den extra läsbarheten nattetid 🤩 Dagtid inte lika mycket...

1000015894.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp