Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dag 31! Det är väl nu man ska reflektera över sitt klockval, men gör det i ett senare inlägg när hjärnan är igång.
![]()
Lämnade in jobb-ID3an på service...
![]()
Med tanke på alla tävlingar har följt svensk tidtagning borde det även gälla för dettaEn lite fråga - den kanske har besvarats, men ändå: Vilken tidszon utgår vi från? Är det svensk tid som gäller (dvs. OWG råder från midnatt till midnatt svensk tid). De flesta av oss torde bo i Sverige, men det finns väl en del utrikes bosatta - bör de också följa svensk tid, eller är det okej om de följer den lokala tiden där de befinner sig?
Det kan vår eminente Båtman @Mic1 svara på som det annatlanding han ärEn lite fråga - den kanske har besvarats, men ändå: Vilken tidszon utgår vi från? Är det svensk tid som gäller (dvs. OWG råder från midnatt till midnatt svensk tid). De flesta av oss torde bo i Sverige, men det finns väl en del utrikes bosatta - bör de också följa svensk tid, eller är det okej om de följer den lokala tiden där de befinner sig?
Checkar in sista dagen i mars och tackar för umgänget och många lustiga inlägg! Jämfört med tidigare år med GIF-hysteri så har detta år varit lite enklare att följa, riktigt civiliserat faktiskt! Även om vi inte verkar komma upp i 100k så ska vi ändå vara nöjda tycker jag!![]()
Filtrerar du kaffet genom oljefilter?31/3. Godmorgon. Sista dagen på OWGM. Blir tomt imorgon utan denna tråden.
![]()
Stödjer projektet 100%Bra samling haha! Ska jaga liknande inför nästa år, hörs då! #turboklubben
Check-in dag 31
Har varit trevligt att lära känna Nivada meteoriten lite bättre. Måste säga att jag fortfarande trivs väldigt bra med den. Behaglig storlek, roliga material (titan och meteorit) samt det kupade glaset.
Ska ändå bli skönt att återgå till det normala efter denna sista dag. Tråden har jag ändå inte hunnit med men kan förstå att den blir saknad av er som häckat här i en månad.
Over and out!
![]()
Filtrerar du kaffet genom oljefilter?
Eller dricker du spillolja?
Manligt så det förslår oavsett.
Det låter rimligt... I annat fall kan ju alla ni som bor på Julön i Stilla havet börja njuta av friheten redan vid middagstid om några minuter.Med tanke på alla tävlingar har följt svensk tidtagning borde det även gälla för detta![]()
Så kan vi inte ha detSkickade en liten peng så det blev jämnt 100-tal
Tack allesammans för en trevlig mars-aktivitet! Nu ser jag fram något enormt emot att få byta, även om Yeman fungerat alldeles ypperligtMåste säga att jag uppskattat den extra läsbarheten nattetid
Dagtid inte lika mycket...
![]()