30!
Inte långt kvar nu!

Inte långt kvar nu!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja nu køøør vi31. Godmorgon och bra kämpat alla, nu tar vi owgm i mål.![]()
Det är väl klart att ingen failar nu![]()
Sista dagen till ära! Bra krigat alla, eller är det någon som bommar på sista?!
Lite som att kollapsa 10 meter före mållinjen på ett maraton. Då får man ingen medalj och ingen tid. Det kommer för evigt att stå DNF i resultatlistan!Om jag gjordeDet var röda mattan och VIP-behandling sen jag landade. Så nu trivs både jag och 58:an
ehh, 30 dagar är ju ungefär som att klara hela mars. Man har ju bevisat att man har pannben nog så det är bara petitesser med en dag hit eller dit. Jag tycker att jag klarade det i år också
Nostalgiöverdos![]()
Då kan du ju hålla koll på den här tråden hela dagen, så timingen var väl egentligen perfekt?Morgonincheckning för sista gången. Vakna till ett meddelande om att dottern fått feber så blir VAB återigende vet verkligen när det passar bäst för detta
![]()
Bra timing för det men inte så bra timing för ens projekt på jobbetDå kan du ju hålla koll på den här tråden hela dagen, så timingen var väl egentligen perfekt?![]()