Go "eftermeeddag". Tnr:041454. Inte är det uti bögda rock som gäller @roosterman utan uppladdning med SEEEEMMMLA ! Frun bjuder å strax dags för mig att ge sig iväg för ett fyspass i sadeln. Ha ´re bäst //

Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med, kör den utanpå!Varför ska man dölja en så snygg klocka? Det är bättre att den syns! Verkligen magnifik!![]()
Såhär blev resultatet!Nu händer det grejer! Vad kan det vara som döljer sig bakom denna avisering? Kan det vara så att owgm är i farozonen för undertecknad?
![]()
Den som har falkögon ser att paketet kommer från DE men vad kan det vara?
![]()
Kan det vara nån kul klocka?
![]()
Nej ni kan pusta ut! Det var en ny länk
![]()
Kanske "Identifys as a JLC reverso"? #wokewatches @LimeeeCheckar in dag 4 med Reverson
![]()
När man beställer Porsche från Temu?Dag 4:1
Tacksam att inte behöva ratta något så hemskt fult under mars. Detta missfoster stod i p-huset vid hårfrisörskan. Hoppas hon blir glad att jag bytt "bandskruv" och batteri.
![]()
![]()
![]()
Vad har du gjort egentligen? Har du tränat ryggsim på grusväg eller?Gurra är ganska känslig för repor. Undrar om han överlever OWG mars..
![]()
Ett dussin g-shocks?!Ohh la laPAKÄÄÄÄÄÄÄT
![]()
Sitter den bra på handleden?Ett G-shock
En GX-56KG
![]()
Utan något som helst form av bestick!Hade tänkt att göra som @Limeee gjorde i sin egen Fail-tråd, dvs lägga ut en bild på en semla.
Meeeeeeeen kom på det försent
![]()
Eftersom vi redan avhandlat Heinz/Felix kanske jag kan starta en ny diskussion.
Äta semla med sked: ja/nej
Gaffel kanske?
Wtf bestick överhuvudtaget?
Borde gjort en poll…
Dom gör ju detSitter den bra på handleden?
You can do it!Nu kommer frågan hur motståndskraftig man är...
![]()